Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2003.03.21.





FELTÖLTÉS ALATT





030321 SBS TV연예_스타와팬_소아암병동 방문
030321 지오지아_부산 팬 사인





[030321-001]
jolinwng
030321 ZIOZIA Rain Autograph Party in Busan
FLV












GOOD DAY


비 '1억8천' 귀하신 몸…CF 최고 모델료

[굿데이 2003-03-21 11:12]


 


가수 비가 3개월 단발에 1억8,000만원짜리 광고를 따내 광고계를 긴장시키고 있다.

지난 8개월 동안 10편의 CF에 출연, 모델료만 20억원이 넘는 수익을 올린 바 있는 비는 최근 스칼라 초콜릿과 3개월 단발에 1억8,000만원으로 CF계약을 체결했던 사실이 뒤늦게 밝혀졌다. 이 액수는 역대 톱스타에 버금가는 최고의 모델료.

관계자는 나아가 "현재 1년에 5억원으로 하자는 제의까지 받았다. 현재 광고협상을 벌이고 있으며 좋은 결과가 나올 것으로 기대한다"는 소식도 덧붙였다.

1년 CF 모델료로 5억원을 받게 될 경우 이 역시 광고계 빅뉴스로 전해질 전망이다.

현재 영화 <바람의 파이터>을 위해 대관령 소백산 등지에서 고된 촬영에 임하고 있는 비는 팬들에 대해 "올해 중순 2집 앨범과 영화로 돌아올 때까지 조금만 기다려 달라"고 말했다.

강수진 기자 kanti@hot.co.kr
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése