Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2002.04.04.

PÉNTEK / FRIDAY





MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?



Nincs információ - hacsak Rain nem maga töltötte fel a beköszönő szövegét a tegnap indult honlapjára, aminek igen kicsi a valószínűsége. 😊



🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧


A NAP HÍREI ÉS TUDÓSÍTÁSAI (áttekintés):

            📰   RAIN
            📰   Kiegészítés


🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧



RAIN ÜZENETE / RAIN'S MESSAGE

www.jype.com/rain







안녕하세요, 신인가수 비 입니다.
2년이란 짧지도 길지도 않은 시간이 지나 여기까지 왔습니다.
그 2년동안 수많은 일들을 겪었고, 배우고 노력했습니다.
이제 다시 시작이라 생각하고 많이 부족하지만 제가 준비했던 모든 것을 보여드리겠습니다.
지금 심정은 기분이 좋고, 첫방송하는 날만을 손 꼽아 기다리고 있습니다.
한편으론, 많이 떨리고 긴장되기도 하구요.
정말 여러분들이 기대하고 있는 만큼 많이 준비하고 있으니까요
절대 실망시켜 드리지 않는 “비”가 되도록 노력할께요.
많이 지켜봐 주시길 바랍니다. 

Auto-translate to English:
Hello, this is newcomer Rain.
Two years have passed here, not too short or long.
During those two years, I have gone through a lot of things, learned and tried.
I think it's time to start again and I'm going to show you everything I've prepared.
I feel good now, I only wait for the first day of broadcasting.
On the other hand, I feel very nervous and nervous.
I am preparing as much as you really expect.
I will try to be a "rain" that will never disappoint you.
I hope you will watch a lot.


 Magyar fordítás:

Üdvözletem, a pálykezdő Rain vagyok.
Már két év eltelt itt, ami se túl rövid, se túl hosszú.
Ebben a két évben nagyon sok mindenen mentem keresztül, tanultam és próbálkoztam.
Azt hiszem, eljött az újrakezdés ideje, és  mindent meg fogok mutatni, amire felkészültem.
Most jól érzem magam, csak várom az első adásnapot.
Másrészt persze nagyon ideges és izgatott vagyok.
Annyira készülök, amennyire csak remélhetitek tőlem.
Megpróbálok olyan "Eső"-vé válni,  aki soha nem fog csalódást okozni nektek.
Remélem, hogy nagyon fogtok figyelni.



💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦


KIEGÉSZÍTÉS


Yoshimin blogjában Hamunida hivatkozással szerepel egy kiegészítés, mely szerint Rain üzenetének publikálásával egyidejűleg a Daum Music és az Oi Music (오이 뮤직) közzétette a Bad Guy zenevideóját. Volt egy esemény is, amelyen a rajongók begyűjthették a majdan megjelenő album szövegeit. Így állítólag már az első színpadi előadás előtt több mint 100.000-en látták-hallották a Bad Guyt.

Mivel mindkét zeneszolgáltató megszűnt azóta, nem találni nyomát a videó ilyen korai megjelentetésének, az elérhető felületeken általában a 2002. május 13-i nap szerepel a közzététel dátumaként. Az Oi állítólag egy kisebb, de igényes és ötletes zenei felület volt, egy évekkel korábbi (2000-es) rövid leírást találtam csak róla ezzel a fotóval:


Via Weiv



Ugyancsak már Rain debütálása előtt létrejött két rajongói kör is "Felhő" és "Esernyő" névvel, az utóbbi később beolvadt a Cloudba.





🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧


MEGJEGYZÉSEK / NOTES:


Rain üzenete / Rain's message
via vj9881j0e1 (név nélküli blog a Naveren)

Kiegészítés
Yoshimin


WEIV - Oi Special


🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧









































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése