Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2002.12.07.



FELTÖLTÉS ALATT



021207 MBC 맛있는TV_스타 맛집(해초세상)


via ㆀR.U.rainㆀ[알유레인]
2002/12/07/토

삼성카트 행사
시간 : 오후 3시 40분
장소 : 잠실 역도 경기장



via ㆀR.U.rainㆀ[알유레인]
2002/12/07/토

삼성카드 행사
시간 : 오후 4시
장소 : 잠실 역도 경기장





💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦




via manloverain8
Rain 021207 MBC_Delicious TV_Star Ten(CN)






💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦



MBC 맛대맛 스타 맛집 방송



오늘 11시 05분 부터
MBC 맛대맛 스타 맛집 방송 있었습니다

저는 주로 VOD로 인터넷에서 방송을 챙겨보는 편인데,
아직 안 올라왔군요

비 찾아보기 정말 힘들죠?

오늘 엠넷 가요 발전소 쇼킹일기에서
잠깐 인터뷰 장면 찾아보았구요,
또,
KBS 행복채널에서 앙드레김 나올 때
윤정희씨랑 무대에 섰던 자료화면을
챙겨 보았죠.

정말 멋지더군요,
비 군은 정말 신체조건이 좋은 것 같아요
다른 패션 모델 사이에서도
단연 돋보이던 걸요
첫 무대인지 대신 넘 힘이 들어간 것 같아
좀 걱정되긴 했지만...

여러분들도,
정보 아시는 대로 올려주세요 ^^*


💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦






















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése