Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2008.11.22.



FELTÖLTÉS ALATT



http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=7&mstpSeq=&bcmSeq=4&seq=14900&page=543&searchType=title&searchStr=
hongtha


2008.11.22 [newsen] 가수 비 ‘온리유’ 유럽귀공자 소프트男 파격변신

[뉴스엔 송윤세 기자]


가수 비(본명 정지훈)가 '레이니즘'에 이어 '온리 유'(Only You)를 선보이며 후속곡 활동에 나섰다.

비는 22일 방송된 MBC ‘쇼! 음악중심’ 무대에서 '온리 유'를 열창했다. 그동안 '레이니즘'으로 파워풀한 무대를 선보여온 비는 한층 부드러운 매력을 과시, 여성팬들의 시선을 사로잡았다.

비는 '온리 유'를 통해 한층 성숙해진 가창력과 매력적인 안무로 월드스타다운 여유를 과시했다. 특히 비는 유러피안 귀공자를 연상케하는 인텔리전트 빈티지 스타일 의상으로 눈길을 끌었다.

'온리 유'는 비의 5집 앨범 타이틀곡으로 '레이니즘'과 치열하게 경합을 벌인 감상적인 R&B곡이다. 소속사 측은 "비가 막판까지 타이틀곡을 고민했을 정도로 스타일링과 안무에 애정을 쏟은 작품이다. 5집 앨범 중 비가 추구하고자 하는 음악 스타일에 가장 가깝다"고 밝혔다.

http://www.newsen.com/news_view.php?uid=200811221629001002
















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése