Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2009.04.21.



FELTÖLTÉS ALATT



http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=7&mstpSeq=&bcmSeq=4&seq=15739&page=487&searchType=title&searchStr=
hongtha

2009.04.20 [SPN] 비, 4개월 만의 국내 무대서 1만여 관객 열광.


[이데일리 SPN 박미애기자] 5집 '레이니즘' 활동을 마치고 휴식 중인 비가 오랜만의 국내 무대를 갖고 1만여 관객들을 열광시켰다.

비는 18일 서울 올림픽공원 내 체조경기장에서 열린 '롯데 패밀리 콘서트'에 참여했다.

비는 이날 '프레시 우먼'(Fresh Woman)을 시작으로 '태양을 피하는 방법', '터치야'(Touch Ya), '러브스토리'(Love Story), '9월12일', '아이 두'(I Do), '레이니즘'(Rainism) 등 총 일곱 곡의 무대에서 섹시하면서 파워풀한 모습으로 관객들을 흥분시켰다.

비는 "벌써 '롯데 패밀리 콘서트'에 다섯 번째로 참석하게 됐다"며 "이제 곧 아시아 투어 콘서트가 시작되니까 많이 기대해 달라"고 전했다.

롯데면세점의 주최로 개최된 이번 공연에는 비 외에 빅뱅, 슈퍼주니어, 신혜성도 참여했으며 국내 팬뿐만 아니라 일본, 싱가포르, 홍콩, 마카오, 대만 등의 관광객들도 대거 참석해 눈길을 끌었다.
http://spn.edaily.co.kr/entertain/newsRead.asp?sub_cd=EA21&newsid=01292326589658088&DirCode=0010201



[연합뉴스] 이병헌ㆍ비ㆍ김윤진, 미국에서 한솥밥?
이병헌ㆍ비ㆍ김윤진, 미국에서 한솥밥?

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése