Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2002.09.16.





FELTÖLTÉS ALATT


020916 SBS 시트콤 오렌지 55회


💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦


옥주현의 별이 빛나는 밤에(9월 16일에 올라온 사진)

via Rain In My Heart



이렇게 작은 미소, 아니 대따 황홀한 미소를 보여주더군요..
다른 방송을 하러 왔다가 들러 여러분들의 사연을
분위기있게 읽고 간 아주~~~괜찮은 남정네 "비"예요..
곧 있으면 또 다른 노래로 여러분들을 찾아간다고 하네요..
그 때도 더 많이 사랑해주세요..

비 짱!!!만세~~~

💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦


[NGTV] 비 - 안녕이란 말대신 1위(02' 09/15자)


hiányzik a beágyazott rész




💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦


[KBS]2TV 파이럿 프로그램 - 비 게스트 출연(+방송시간)




개그맨 남희석과장나라는 KBS 2TV 파이럿 프로그램 진행자로 캐스팅됬다.

두사람은 9월말에 '리얼스토리 에피소드'의 MC로 발탁되었는데.

이프로그램은 연예인 및 일반인들이 직접 경험한 사랑에 관한 각종

에피소드를 재연해 꾸미는데 스튜디오에

가수 홍경민,☆★비★☆,탤런트 한은정들이 출연해 소감을 이야기하는

방식으로 진행된다

시청자들의 반응이 좋으면 10원 가을개편때 정규방송으로 채택된다.


방송시간:09/21 5시 10분

*출처 그대로 밝히세요*
forrain → [다음카페]알유레인


💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦








































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése