Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 1999.05.06.



SPORTS CHOSUN
스포츠조선






[m.net]'리듬천국' 9일 에버랜드서 공개녹화

기사입력 1999년 05월 06일 14시 43분


19990506-0001a


음악채널 m.net(Ch27)의 버라이어티쇼 `리듬천국'이 유승준 임창정 김현정 등 국내 톱가수들이 출연하는 야외 공개녹화를 한다.  
9일 오후 6시 30분부터 경기도 용인 에버랜드 야외무대에서 펼쳐지는 이번 공연에는 이들 외에 핑클 지누션 이승철 박상미 부활 g.o.d 신화 코요태 구피 드렁큰타이거 정재형 K2 최이안 류찬 등 인기가수 20여팀이 총출동한다. 
신세대 VJ 이소영과 차수현이 진행으로 열리는 이 공연은 5월 `가정의 달'을 맞아 특집으로 마련된 것.  
유승준은 3집 타이틀 곡 `열정'을 통해 파워풀한 댄스를 보여주며, 만능엔터테이너 임창정은 요즘 가요차트 정상에 도전하고 있는 `러브 어패어'를 부른다.  
이밖에도 김현정의 `되돌아온 이별', 핑클의 신곡 `영원한 사랑', 지누션의 `하우 딥 이즈 유어 러브' 등 인기곡들이 소개될 예정.  
이날 공연은 티켓없이 에버랜드 입장객이면 누구나 볼 수 있으며, 16일 23일 오후 3시에 1,2부가 각각 방송된다. 


A cikk tartalma:

Az Mnet "Rhythm Heaven" nyilvános műsorát május 9-én 18:30 órai kezdettel veszik fel a Yonginban lévő Everland szabadtéri színpadán. A húsznál is több fellépő között lesz Yoo Seung-jun, Lim Chang-jung, Kim Hyun-jung, Fin.K.L., Jinuseon, Lee Seung-chul, Park Sang-min, Boohwal, G.O.D., Shinhwa, Coyote, Goofy, Drunken Tiger, Jung Jae-hyung, K2, Choi Yi-an és Ryu Chan. A felvételt két részben sugározzák 16-én és 23-án.
A műsorvezetők: Lee So-young és Cha Soo-hyun. Kiemelten megemlítenek néhány várható produkciót.


Bár a cikkben nem említik, mi már tudjuk, hogy a Fanclub is a fellépők között lesz.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése