Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

> RAIN KRÓNIKA: 2012.09.30.





http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=53125&page=267&searchType=title&searchStr=
raimy

보름달처럼 풍성한 한가위 되시길 기원합니다 ~~~


정지훈 상병님, kcm일등병님
언제나 멋진 질주본능 DJ들의 이야기와 음악에 감동하고 있습니다.
밤하늘에 두둥실 뜬 밝은 보름달처럼 근심 걱정이 모두 사라졌으면 하는
바램을 해보는 한가위가 오늘입니다.
보름달처럼 풍성한 한가위 되시길 기원합니다~~~♡♡♡
몸 건강은 어떠세요?
보통 건강에는 보통사람의 두배정도 신경쓰고 계시는
지훈씨이기때문에
당연히 회복도 빠를것이라 믿고 있습니다.
잠시 동안 마음의 여유를 가지신 후
빨리 복귀를 기원하겠습니다



http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=53129&page=267&searchType=title&searchStr=
scorpiola

120929 Mentholatum Men CN website capture

 Credit: Mentholatum Men CN // Cap by scorpiola






































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése