Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

> RAIN KRÓNIKA: 2012.09.26.






http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=53073&page=268&searchType=title&searchStr=
raimy

사랑하는 정지훈 상병님께☆彡



사랑하는 정지훈 상병님께
지훈씨에게
몸 건강은 어떠세요?
입원하셨다는 소식을 듣고 깜짝 놀랐습니다
입대 전 부터 지금까지 너무나 바쁜게 일을 해 오신 탓에
피곤이 쌓여 허리가 더욱 안 좋아지신게 아닌가 걱정이 됩니다
일때문에 마음이 쓰이실 것이라고 생각합니다만,
휴식하기에 좋은 기회라고 생각하시고
충분히 안정을 취해 주세요
보통 건강에는 보통사람의 두배정도 신경쓰고 계시는
지훈씨이기때문에
당연히 회복도 빠를것이라 믿고 있습니다.
”긴 인생의 짧은 휴식”
이겠지요
천천히 휴식을 취하시고
재발없는 빠른 회복을 기원하겠습니다
무리하지 마시고, 충분히 휴식을 취해 주세요
잠시 동안 마음의 여유를 가지신 후
빨리 복귀를 기원하겠습니다
nao씨가 마음을 담에 지훈씨를 그려 주었습니다
이걸 보시고 조금이라도 웃으셨으면 좋겟습니다 화이팅!
산토끼!
사랑해요~♡
Hiromi Raimy K올림





http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=53089&page=268&searchType=title&searchStr=
ratoka

Rain @ Be The star audition

source  : http://kookbang.dema.mil.kr/kdd/GisaView.jsp?menuCd=3004&menuSeq=10&menuCnt=&writeDate=20120927&kindSeq=1&writeDateChk=20120927






































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése