Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

> RAIN KRÓNIKA: 2011.06.21.






첫 콘서트의 설레임 ~~ 지금부터 3시간후에 엠블랙 콘서트가 오픈됩니다 ^^ 많이 사랑해주세여 ㅎㅎ
 
 
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦




http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=7&mstpSeq=&bcmSeq=4&seq=21587&page=97&searchType=title&searchStr=
ratoka

Fan acct - Rain shooting Flight Clo the Sun

정지훈(비) 주연의 영화 "레드 머플러" 촬영 알바..  다락방 / 게시판 

source : http://blog.naver.com/inn88inn?Redirect=Log&logNo=120132526813



레드 머플러 촬영 장에서 주연은 한번도 못보고
늘 조연과 단역들, 그리고 보조촬영자들만 바글바글.
어제는 아역들 데리고 촬영하느라 목이 다 쉬는줄 알았다.
유치원 쌤들이 진심으로 존경 스럽다,
우는 아이 달래고, 안아주고 업어주고, 표정 관리에 노래까지 시키고
촬영을 간건지, 보모로 간건지 헷갈리는 날이다.
더운 날 긴팔에 긴 가디건 까지 입고 촬영을 하니 어린 것들이
얼마나 힘들었으랴...
특히 힘들게 했던 경호화 별이는 두고두고 기억에 남을것
같다. 그리고 나를 이모라 부르며 달라붙어 떨어질 줄 모르
민서와 윤서, 너희들도 기억에 오래 남을것 같다.
촬영보다 아이들 돌보느라 진을 빼서인지, 집에 오니 녹초 상태.
유치원 쌤 역은 두번은 절대 사절이라는 교훈을 얻으며...































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése