Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2003.10.27.





FELTÖLTÉS ALATT




031027 KBS 월화드라마 상두야 학교가자 제13회





THE KOREA ECONOMIC DAILY
한국경제
20031027-0001


[스타 마케팅] (업종별 어울리는 모델은?) 김남주.고소영 '패션'

기사입력 2003.10.27. 오후 3:33 최종수정 2003.10.27. 오후 3:33


"업종마다 어울리는 모델이 따로 있다"
광고효과를 극대화하려면 모델이 풍기는 이미지와 업종이 딱 맞아떨어져야 한다
.
톱 모델이더라도 업종이미지와 맞지 않아 실패한 사례들이 부지기수다.
패션광고에 가장 잘 어울리는 여성모델로는 전지현 김남주 고소영이 꼽혔다.
전지현은 활발한 이미지,김남주와 고소영은 매력적인 이미지를 풍기는 것으로
조사됐다.
이들중 전지현은 패션업종 이미지가 전체의 47.9%로 강했다.
이로 인해 전지현은 정보통신(15.5%) 생활가전(10.6%)등 현재 출연중인 광고효
과를 희석시키고 있는 것으로 조사됐다.
안성기도 커피광고에 출연한 뒤 이미지가 굳어져 그 이후 광고에서 큰 효과를
못 보고 있다.
이 밖에도 이나영과 김정은의 이미지도 생활용품(73.2%)과 금융업종(54.2%)에
편중된 것으로 나타났다.
반면 이영애의 경우 금융업종(19.1%)을 먼저 연상시키지만 정보통신(13.9%) 생
활가전(13.5%)에서도 좋은 인상을 풍기고 있어 대비가 된다.
남성모델로는 이병헌 권상우가 패션분야에서 좋은 이미지를 갖고 있었다.
이병헌의 친근하고 부드러운 이미지가 패션업종을 떠올리게 하는 이유로 나왔다
.
정우성은 정보통신업종을 우선 떠올리게 하지만 패션 컴퓨터업종에도 비교적 강
한 이미지를 갖고 있는 것으로 조사됐다.
변정수하면 조사대사중 절반이상이 생활용품 업종을 떠올렸다.
신애와 김희선은 각각 정보통신분야와 쇼핑등에 가장 어울리는 모델로 꼽혔다.
장나라는 생기있고 활발한 이미지가 연상됐고 정보통신과 식음료광고에 가장 적
합한 것으로 조사됐다.
김래원은 식음료와 프랜차이즈업종에서 강한 이미지를 풍긴 반면 패션업종에서
는 상대적으로 이미지 각인이 미약했다.
배용준은 안정감있는 이미지를 내세워 금융업종에,가수 비는 젊고 감성적인 분
위기로 정보통신과 패션업종에 어울리는 모델로 각각 손꼽혔다.































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése