Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2003.10.17.





FELTÖLTÉS ALATT



DIGITAL TIMES
디지털타임스
20031015-0001


아이러브스쿨, 블로그 서비스 오픈

기사입력 2003.10.17. 오후 2:19 최종수정 2003.10.17. 오후 2:19

아이러브스쿨(www.iloveschool.co.kr 대표 현명호)이 블로그 서비스인 알럽블로그(www.iloveblog.net)를 오픈한다. 
알럽블로그는 미디어 기능을 대폭 강화해 온라인 타블로이드 뉴스 형태로 서비스된다. 용량을 무제한으로 제공, 이용자가 이미지를 마음껏 업로드할 수 있게 했으며, 메일링 서비스 기능을 추가해 블로거 간 커뮤니케이션 기능을 강화했다. 
아이러브스쿨은 블로그 서비스 오픈을 시작으로 커뮤니티와 콘텐츠 중심의 사이트에서, 1인 미디어와 커뮤니티를 연동하는 커뮤니티 포탈 사이트로의 변모를 꾀할 예정이다. 
이에 앞서 아이러브스쿨은 KBS 드라마 `상두야, 학교가자'와 공동 프로모션을 통해 주인공으로 출연중인 가수 비와 공효진의 비밀일기 블로그를 미리 선보여 네티즌들에게 큰 호응을 얻었다. 
채지형기자 
채지형 dream@dt.co.kr









































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése