Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2019.02.24.





RAIN

rain_oppa / @29rain / 정지훈
(23:05 KST)

이렇게...행복할 수 있을까...
이제 시작 감사합니다...
보여드릴께요 ~ 감사합니다
Lehetek... ennyire boldog...
Köszönöm ezt a kezdetet...
Majd meglátjátok - köszönöm

 


A fenti kép kísérőszövege láttán támadt sejtésünk később bizonyosságot nyert, Rain valóban az újabb gyermeke érkezése miatt érzett örömének adott hangot. Azonban másnap törölte a szöveget, amely nyilván a következő bejegyzése miatt történt. Valószínűleg úgy érezhette, hogy nem oszthatja meg büntetlenül a személyes érzéseit, és nem is nagyon tévedett ebben.







💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦




RAIN

rain_oppa
~ éjfél után / after midnight

술 한잔 마셨습니다... 영화가 잘 안되도 좋습니다.
하지만 엄복동 하나만 기억해주세요 진심을 다해 전합니다.
영화가 별로 일수있습니다 밤낮으로 고민하고 연기 했습니다 ...최선을 다했고 열심히 했습니다 저의 진심이 느껴지길 바랍니다 고맙습니다...

Ittam egy pohárral... Azt sem bánom, ha a film nem megy jól. De őszintén kérem, hogy egyetlen dologra emlékezzetek, Uhm Bok-dongra.
Lehet, hogy a film majd nagyon eltér attól, ahogy én éjjel-nappal gondolkodtam róla és játszottam... Keményen dolgoztam, megtettem minden tőlem telhetőt. Remélem, hogy érezni fogjátok az őszinteségemet/jóhiszeműségemet. Nagyon köszönöm.

A fenti volt az eredeti bejegyzés, amit másnap Rain kicsit módosított. Ekkor ő már tisztában volt vele, amire mi még nem döbbentünk rá, hogy a sajtóvetítéshez időzítve az új film milyen támadásban részesült a netizenek részéről, és ennek kövekeztében már előre sejtette a film sorsát. A módosítást a sajtó is érzékelte, rövidesen el is indult a változtatás miértjét nyilvánosan feszegető cikkek közlése. A tanulság ismét az, hogy Rain soha mutathatja meg magányos pillanatainak emberi kétségeit, aggodalmait. Pedig csak annyi történt, hogy éjszaka egy pohár ital társaságában élvezte azt a boldogságot, amelyet a második gyermekének érkezése okozott. Közben kiszakadt belőle egy fájdalmas sóhaj is, mivel veszélyben érezte azt a rengeteg munkát, melyet a legutóbbi filmbe a társaival együtt fektetett. De nem lazíthat egy pillanatra sem, mindig kontrollálnia kell magát. Az ő esetében minden örömébe üröm is vegyül, akár írhatnám azt is, hogy már szinte megszoktuk.
De meg lehet ezt szokni? Vajon miért is kellene?   

엄복동 하나만 기억해주세요 진심을 다해 전합니다. 밤낮으로 고민하고 연기 했습니다 ...최선을 다했고 열심히 했습니다 저의 진심이 느껴지길 바랍니다 고맙습니다...그만큼 영화가 재밌다는..ㅋㅋ
őszintén kérem, hogy egyetlen dologra emlékezzetek, Uhm Bok-dongra. Éjjel-nappal gondolkodtam róla és játszottam... Keményen dolgoztam, megtettem minden tőlem telhetőt. Remélem, hogy érezni fogjátok az őszinteségemet/jóhiszeműségemet. A film egyébként nagyon szórakoztató... :) :)









💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦











































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése