Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

»« RAIN KRÓNIKA: 2019.01.24.

CSÜTÖRTÖK / THURSDAY
««« 2019.01.23.
2019.01.25. »»»




MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?




🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧


A NAP HÍREI ÉS TUDÓSÍTÁSAI (áttekintés):

📰   Ilgan Today - 2019년은 '지훈'이의 해



🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧


ILGAN TODAY 
일간투데이




2019년은 '지훈'이의 해
1월 열 일하는 올해의 기대주들

최유진 기자   승인 2019.01.24 13:58


정지훈(비). 사진=셀트리온엔터테인먼트

 
정지훈 (비)

가수에서 연기자로 변신에 성공한 대표주자 정지훈(비)이 영화 '자전차왕 엄복동'으로 2월 관객들을 찾아온다.

강소라, 김희원, 고창석, 이시언, 민효린, 이범수 등 믿고 보는 배우들의 탄탄한 캐스팅으로 개봉 전부터 화제를 모은 영화 '자전차왕 엄복동'은 희망을 잃은 일제강점기 조선에서 일본 선수들을 제치고 전조선 자전차 대회에서 1위를 차지한 엄복동의 이야기를 그렸다.

극중 엄복동 역을 밭은 정지훈(비)은 연기를 위해 한국체육대학교에서 자전거 특훈을 받을 정도로 영화에 대한 열정을 보였다고 밝혔다. 영화 촬영 당시 최고 39도를 넘나드는 폭염 속에서 사이클 선수들과 치열한 몸싸움까지 감내했다는 정지훈의 투혼은 오는 2월 극장에서 확인할 수 있다.

<저작권자 © 일간투데이, 무단 전재 및 재배포 금지>





💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦







🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése