Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2019.01.04.

PÉNTEK / FRIDAY





MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?


Nincs információ.



🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧


A NAP HÍREI ÉS TUDÓSÍTÁSAI (áttekintés):

            📰   Special Economy - '한끼줍쇼' 붐, 안양예고 원톱?...가수 비·배우 김무열과 동창



🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧



SPECIAL ECONOMY
스페셜경제
20190104-0001

'한끼줍쇼' 붐, 안양예고 원톱?...가수 비·배우 김무열과 동창

김희진 / 기사승인 : 2019-01-04 00:41:19


20190104-0002

[스페셜경제=김희진 기사] '한끼줍쇼' 붐이 과거 안양예고 재학시절 일화를 밝혀 화제다.

최근 방송된 JTBC '한끼줍쇼'에서는 용인시 고기동에서의 한 끼에 도전하게 된 슈퍼주니어 신동, 방송인 붐과 규동 형제의 모습이 전파를 탔다.

이날 강호동은 "붐이 비, 김무열과 안양예고 동창"이라고 소개했다.

특히 강호동은 "그 쟁쟁한 스타를 뒤로하고 학창시절 원톱이었다"고 붐을 치켜세웠고, 이와 함께 붐의 훈훈한 고등학교 졸업사진이 자료화면으로 공개돼 눈길을 끌었다.

이에 이경규는 "처음에 잘 되면 원래 뒤가 그렇다"고 농담해 좌중을 폭소케 했다.




🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése