Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

> RAIN KRÓNIKA: 2018.05.10.

««« 2018.05.09.
2018.05.11. »»»



MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?


Az Ingstagram-bejegyzés alapján úgy tűnik, hogy még a Sketch forgatásán dolgozott.




A NAP EGYÉB HÍREI ÉS ESEMÉNYEI:




RAIN

rain_oppa / @29rain / 정지훈
10:06 AM (KST) / 03:05 AM (CEST)

#fondazioneprada

















Hong Jae gyerekszínészről készültek az alábbi felvételek az Incheon Grand Parkban. A háttérben az oszlopok között folyik a Sketch forgatása, egy másik fotón - bár nagyon távolról - Rain is kivehető.


[2018_05_10-001]
samil0301

2018.05.10
분수에 꽃잎 세어 넣느라 바쁜제이!! 뒤에 정지훈님이 보고있는데도 말이지..😂 너보다 내가 더 좋았던건 안비밀ㅋㅋ
찾아보세요 .. 내눈엔 잘보임^^
.
#아역배우홍제이#아역배우#kid#kidactor#age6#hongjei#star
#jtbc #드라마#스케치#비#정지훈#배우정지훈#rain#jungjihoon
#엄마신남#세상신남#히히#😍😍 #철없는엄마#철없는30대
#광고#영화#드라마#cf#오디션



VIDEO



samil0301

2018.5.10
어릴적 갔던 인천대공원에서 촬영!! 오랜만에보니 새롭네♡
제이뒤에 비 찾아보세요ㅋㅋㅋ
.
#아역배우홍제이 #아역배우#6세#비글미뿜뿜
#jtbc #개봉전#드라마#스케치#촬영#비#정지훈 배우
#신기방기#홍제이 #덕분에 #연예인#봄 #내일도#영화오디션
#영화#드라마#광고#cf#오디션
















































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése