Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

> RAIN KRÓNIKA: 2012.02.13.





<和訳> 兵役中のRainについて幾つかの話

Rain news No.7960 和訳しました。

兵役中のRainについて幾つかの話
(열쇠 (Key) 部隊ブログより)

編集&英訳:화니さん



-僕はBi(Rain)を見かけた。彼は素晴らしい体型をしていてハンサムっぽい、そしてTVで見たのと同じように実際、彼の体
型は印象的だった。


-Bi (Jung Ji Hoon = Rain) はここにいる。僕は実際彼に会うチャンスが2回あった。彼はとても背が高く、そして素晴らしい
体型をしていた。
僕は入隊してから、軍服が似合う男性を初めて見た。


-素晴らしいニュースだ!! 食後にカフェテリアの外を歩いているとき、僕はプライベート(Pte)'Jung Ji Hoon' (Rain)に対面した!!!
それはプライベート(Pte)'Jung Ji Hoon' '..kekeke..貴方達がRainの大ファンだと知ってる。kekeke..僕が羨ましくない?
彼はとても見事な体型をしている...ところで、最近彼は、本当に太った。
貴方たちは僕以上に彼が見たくて仕方がないでしょうね?!

僕は貴方達が何を考えているか既に分かっている。信じられない。僕はワールドスター(Rain)の目の前に立っていた!

修了式が行われるとき、もし貴方たちがここを訪れたら彼を見るかもしれない。なので、必ず来ること。
 

-僕は歌手Bi(Rain)を毎朝見る、彼は僕と同じ部隊で助教として服務している。


-つい最近僕はBi (Jung Ji Hoon)を見た。彼は僕の方へ向かって歩いていた、多分僕の顔をまっすぐ見ていた。その時、

僕は彼の容姿に目が飛び出るほどとても驚いた。僕は混乱して、ただ "Dankyul"(団結) と叫んだ。自分の目が信じられ

なかった。残念なことに彼と同じ部隊の服務でなくなってからは彼を頻繁に見ることができなくなった。
 

-僕はここで歌手Bi(Rain)を毎日見る、僕のお母さんが彼のこととても好きなんだ~。


-歌手Bi(Rain)はここにいる、僕は毎日彼を見る.. kekeke..


-Bi (Rain)は、1級プライベートに昇格した。彼は僕の4か月前に入隊した、そして予定よりも1ヶ月早く1級プライベートに
昇格した。


-Bi (Rain)についてのニュースを教えてあげる、それは貴方達が最も知りたいこと。僕は彼を毎朝見る、

そして彼はとても大食漢だ。僕は彼はみんなと同じだと思う、しかし彼は非常にとても壮健だ。
最初僕は彼に気づかず、彼のスプーンを洗ってほしいと彼が聞いてくるまで、彼を認識できなかった。

今は、彼のことが気にならない。
僕は近いうちに助教になる。助教のRainと友達になれるかもしれない。


-僕はとことん/徹底的に、よくBi (Rain)を見かける..kekeke..僕は日に3回彼を見ることができる。
彼を沢山見かけるようになってから、彼の神秘的なところが少しなくなってきた。
時々僕は彼と話す。

[例えば]僕が皿洗いの当番の時。僕はリサイクル用ゴミ箱の隣りに立っていた。

Rain:"ゴミ(みかんの皮)はどこへ捨てるべきかな?"

僕:"ここ"

Rain : "ありがとう"~

僕はRainとこんな風に話せる人.,kekeke..

-Rainと僕は同じ場所で食事をする、なので僕はよく彼を見かける。 彼のサインがほしい、でも彼がプライベートになってか

らは僕が処罰されるかもしれない。(僕はまだ新人兵)


-僕がRainのスプーンを洗った時、彼は僕に言った "ありがとう"


-多分、まだ時期が早すぎるのかもしれない。Rainはまだ教えることを始めていないと僕は思う。


-僕はRainを毎日見る。彼は 뽀글이 (即席カップヌードル/袋の中で食べるラーメンのようです) がとても好きで、彼がカフェ

テリアでそれを食べているのをよく見かける。

彼の外見は普通の人、僕が想像していたようなワールドスターではない。しかしながら、彼がとてもハンサムなことを僕は
認める。


-Rainがここにいるって知ってる? 僕は彼を日に2回見る。彼は強烈なオーラを放っている! 彼のような素晴らしい体型に
なった後、僕は軍を去る。

-Rain はここにいる。僕が羨ましくない?

彼は僕同様に男性だけど、彼にはどこか特別なところがある。





http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=49384&page=315&searchType=title&searchStr=
BIGrrr

Hearts with BI Celebration in Hawai'i 





http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=49385&page=315&searchType=title&searchStr=
shelley

Rain & 김형웅 金亨雄(音)

Credit :  김형웅 Cyworld


김형웅 金亨雄(音)是PSY的Dancer






http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=49386&page=315&searchType=title&searchStr=
ratoka

12-02-13 Rain coupang Recruit event

cap by ratoka




http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=26&bcmSeq=5&seq=52208&page=213&searchType=title&searchStr=
ratoka

12-02-03 sbscnbc _Mention Rain

12-02-03 sbscnbc - News_Mention Rain



source : http://sbscnbc.sbs.co.kr/read.jsp?pmArticleId=10000378571 // cap by ratoka







































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése