Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

> RAIN KRÓNIKA: 2013.01.29.





http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=54352&page=256&searchType=title&searchStr=
ratoka

13-01-19 Rain @ Love Of Country Walkathon With Seoulite

source : http://blog.naver.com/sooiniq/30157087433



💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦



http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=54357&page=256&searchType=title&searchStr=
raimy

나에게 행복을 가득준 지훈씨에게 마음을 담아서 보냅니다.


해피 발렌타인데이

나에게 행복을 가득 준 지훈씨에게 마음을 담아서 보냅니다.

자신을 믿고! 앞을향해 행동하면 꼭 길은 열린다.
일본의 혼다의 첫회장 혼다소우이치로씨의 말을 함께 보냅니다.

무서운건 실패하는게 아니라, 실패를 두려워하여 아무것도 안하는것이다!

모두 잘 풀리길 바랍니다.

군대에서 훈련, 일과를 마지막까지 무사하게 끝마치길 바랍니다.
군대에서 보낸 시간. 경험. 인간관계는 지훈씨에게 있어서 반듯이 갑진 재산이 될것입니다.

당신이 없으면 저는 살아갈수없습니다.
그러므로 앞으로도 쭉 지훈씨를 응원하며 사랑하며 기다리겠습니다.
그리고 언제나 지훈씨의 건강과 행복을 기원하고 있습니다.






























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése