Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

> RAIN KRÓNIKA: 2012.03.06.




http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=7&mstpSeq=&bcmSeq=4&seq=22130&page=61&searchType=title&searchStr=
emik

<和訳> Rainの兵士仲間が知人からの手紙の返事の抜粋

Rain news No.8031 和訳しました。

Rainの兵士仲間が彼らの知人からの手紙への返事の抜粋
英訳:화니さん

 

-第10中隊所属第1小隊の新人兵の返事-

>僕が服務する部隊に Bi (Jung Ji Hoon) がいる..keke..
僕は彼を2~3回見たことがある。


>僕はいつ Bi (Rain) が異動するのか知らないㅠㅠ 彼は芸能兵士として服務するので違う省
に異動すると言われている。
僕の目の前で、彼は僕に微笑んでくれた~


>Rain と僕は異なる中隊に服務している、彼は僕達を含む新人兵の調教を担当していない、
しかし僕の仲間は食事に行くときいつでも彼を見かける。
僕は一度だけ彼を見かけた。


>第5師団に属する新人兵士訓練センター にBi (Jung Ji Hoon) はいる。

---------------------------

-第10中隊所属第3小隊の新人兵の返事- 
>僕はBi (Rain) を見たそして、彼と話しさえした。

>Bi (Jung Ji Hoon) はここで服務している。
彼の写真は彼とはかけ離れていると思う、でも彼は素晴らしい魅力を持つ男性だ。
僕は彼を2回見たことがある、そして彼のような有名人と一般人に大差はないと僕は思う。
今日は2月25日。


>ここで僕はBi (Rain) そして助教を見かける、そして彼らは思いやるのあるやつらだ...keke.

>ワールドスターBi (Jugn Ji Hoon/ Rain) がここにいる。
僕が食後にカフェテリアの建物から出てきた時、 'Jung Ji Hoon' がセパタクロー(foot volleyball )をプレーしているのを

しょっちゅう見る..ke..

>僕とRainは同じ部隊,,keke..鍵部隊で彼が見たいならば、あなたが軍隊に入隊するべきだ。

>僕はBi (Jung Ji Hoon)と同じ建物で食事をしている.. 驚いたね!ワオ!ke..

>ああ!Jung Ji Hoon とPOPグループSunnyHillのメンバーが僕の部隊にいる。
僕はどちらも見たことがある、そしてRainはTVでやることと同じくらい、実際に見ると素晴らしい。
keke.. 僕はすぐ目の前で何回も彼を見たことがある。


>Rainが食事をしてした時、僕は彼をまともに見た。彼はただの有名人。


-------------------
-第12中隊所属第3小隊の新人兵の返事-

>RainがTVでやることと同じくらい、実際に見ると感動的だ。
彼はとても肩幅が広い..keke..


>沢山の訪問者が部隊に来る時、助教 Bi (Rain) は決して顔を出さないので、あなた達は彼を見る事はできないでしょう。






http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=49459&page=310&searchType=title&searchStr=
ratoka

[old] 110410 Rain @ Sepang F1




http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=49460&page=310&searchType=title&searchStr=
ratoka

2011 RAIN CHARITY LIVE CONCERT IN JAPAN T shirts

source : http://angelique.ya.shopserve.jp/SHOP/RAIN00070.html // cap by ratoka


 



http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=49461&page=310&searchType=title&searchStr=
ratoka

Rain Lotte picture

Credit : mimi2 blog 





























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése