Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2003.09.20.





FELTÖLTÉS ALATT




ELECTRONIC TIMES
전자신문
20030920-0001


[방송]KBS·MBC, 드라마 경쟁 '2라운드' 돌입

기사입력 2003.09.20. 오전 8:30 최종수정 2003.09.20. 오전 8:30

‘드라마의 지존은 우리가 지킨다.’ 
드라마 ‘다모’와 ‘여름향기’로 자존심 대결을 벌인 MBC와 KBS가 이번에는 ‘대장금(大長今)’과 ‘상두야! 학교 가자’를 앞세워 2라운드 경쟁에 돌입했다. 
‘다모 폐인’이라는 신조어를 낳으며 안방극장에 돌풍을 일으키는데 성공한 MBC는 ‘다모’의 인기를 이어갈 차기 승부작으로 ‘대장금’을 내놓았다. 
창사 42주년 특별 기획물이기도 한 ‘대장금’은 조선시대 한 여인의 성공을 다룬 정통 사극. 어린 나이에 궁중에 들어가 요리사로 성장하다 결국에는 왕의 주치의인 어의 자리에 오른 실존인물을 극화한 것으로 ‘애드버킷’ ‘간이역’을 집필한 김영현 작가와 ‘허준’ ‘상도’의 연출자 이병훈 PD가 호흡을 맞춰 사극 전성시대를 재현해보겠다는 게 MBC의 노림수다. 
권력다툼이나 궁중여인들의 암투를 극대화했던 기존 사극과 달리, 실력으로 성공한 여인의 파란만장한 인생을 다룬 데다 톱스타 이영애가 3년여 만에 안방극장에 복귀한다는 점 때문에 벌써부터 시청자의 관심을 끈다. 실제로 인터넷 게시판에는 이영애의 조기 출연을 요청하는 문건이 쇄도하고 있을 정도다. 
출발은 순조로운 편이다. 15일 첫 방영된 이후 평균 18%(닐슨미디어리서치) 이상의 시청률을 기록하고 있다. 동시간대에 방송되는 ‘상두야! 학교 가자’에 비해 4% 가량 높은 수준이다. 
그렇다고 아직 안심하기에는 이르다. 
KBS 2TV의 공세가 만만치 않기 때문이다. ‘상두야! 학교 가자’는 유부녀에게 사기를 치며 살아가는 ‘젊은 제비’ 상두가 첫사랑이자 고교 교사인 여자를 만나 순수한 사랑에 눈을 뜨는 이야기로, 신세대 꽃미남 가수 비와 탤런트 공효진을 히든카드로 내세웠다. 
이런 전략은 어느 정도 들어맞은 듯 하다. 비의 능수능란한 연기가 드라마에 감칠 맛을 더하고 있기 때문이다. 제비 춤을 따로 배우지 않았지만 춤을 춰도, 말을 해도, 아줌마 연기자와 함께 있어도 자연스럽게 제비 추임새와 말투가 나와 본인조차 놀란다고 하니 ‘대장금’을 추월할 공산도 커 보인다. 
시청률 경쟁의 또 다른 변수는 SBS 대하사극 ‘야인시대’. 고정팬 덕택에 시청률 1위를 달리고 있는 ‘야인시대’가 이달말 종영될 예정이어서 ‘야인시대’ 마니아의 흡수 여부가 시청률 향배에 중요한 결정타로 작용할 수 있기 때문이다. 
‘다모’에 대한 그리움이 커질수록 ‘제 2의 다모’가 나올 가능성은 커지는 법. 과연 어느 드라마가 바톤을 이어받을 지 좀더 지켜봐야 할 것 같다. 
 
<정은아기자 eajung@etnews.co.kr>





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése