Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2003.07.22.





FELTÖLTÉS ALATT





FINANCIAL NEWS
파이낸셜뉴스
20030722-0001

패션社 “스타 CF로 불황 넘자”

기사입력 2003.07.22. 오후 6:50 최종수정 2003.07.22. 오후 6:50


‘불황 탈출에는 스타 마케팅이 최고.’ 
장기 불황의 늪에서 고전하고 있는 패션업체들이 경기침체의 터널을 빠져 나오기 위한 수단으로 정상급 연예인을 CF모델로 잇따라 기용하고 있다. 실제 모델료가 만만찮지만 비용보다 브랜드 이미지 전달과 구매 효과가 큰 것으로 보고 있기 때문이다. 
22일 업계에 따르면 FnC코오롱 캐주얼 브랜드 1492마일즈는 브랜드 전속모델로 인기가수 비를 기용하고 이달 말부터 각종 매체와 카탈로그 광고 촬영에 들어간다. 비의 계약금액은 1년에 4억원으로 알려지고 있다. 
코오롱패션은 지난 15일 배용준과 1년간 전속 모델료로 5억원을 지불키로 하고 맨스타 관련 홍보물 제작에 들어갔으며 아르페지오도 1년에 1억5000만원을 지불키로 하고 류시원과 계약을 했다. 또 지난 6월 삼도물산은 신제품 에이샵을 런칭하면서 인기그룹 베이비복스와 공동마케팅 계약을 하고 앞으로 5년간 1000억원의 매출이 발생할 경우 30억원의 개런티를 지급키로 하는 약정을 맺었다. 
지금까지 주로 외국인을 모델로 기용했던 내의업계도 올들어 국내 정상급 연예인으로 모델을 교체하고 있다. 비너스와 비비안은 올 초에 고소영, 한은정에게 각각 3억원과 2억원을 지불키로 하는 약정을 체결했으며 쌍방울은 지난 5월 권상우와 이효리를 각각 4억원, 3억3000만원에 기용, 전속 모델로 활용하고 있다. 
업계의 이같은 마케팅 전략의 배경은 소비자들이 브랜드의 인지속도와 기간이 빠른 데다 스타와 브랜드의 이미지를 동일시 해 구매로 이어지고 있다고 판단하고 있다. 
특히 전속모델이 자사의 옷 등을 입고 텔레비전에 출연할 경우 엄청난 부가 효과를 얻을 수 있다는 기대도 한몫하고 있다. 신원 쿨하스는 전속모델인 김래원이 출연한 드라마가 공전의 히트를 기록하면서 극심한 경기침체에도 불구하고 지난 6월에는 5월에 비해 매출이 무려 30%나 상승한 것이 이를 입증해 주고 있다는 것이다. 
업계 관계자는 “거액의 모델료가 소비자에게 전가된다는 지적이 적지 않지만 업계의 입장에서는 (인기 연예인 모델 기용이)일정 수준 이상의 매출을 담보해 줄 수 있기 때문에 선호할 수밖에 없다”고 말했다. 
/ youst@fnnews.com 유선태기자































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