Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2003.08.13.






FELTÖLTÉS ALATT



FINANCIAL NEWS
파이낸셜뉴스 


20020813-0001

[광고 이야기-네이트 ‘배틀댄스’] 춤대결 통해 음악서비스 강조

기사입력 2003.08.13. 오후 7:40 최종수정 2003.08.13. 오후 7:40


6월의 어느 날 밤, 호주 멜버른 빌딩 숲 옥상. 두 남자의 숨소리가 거칠다. 강한 비트의 음악에 따라 몸을 움직이며 각자의 스타일로 춤을 선보이는 두 남자. 몸 놀림 하나 하나에서 상대를 제압하고자 하는 모습이 역력하다. 
한 남자는 춤이라면 둘째 가라면 서러운 가수 비, 다른 한 남자는 외모와 분위기에서 둘째 가라면 서러운 김남진이다. 네이트의 포토메일에 여자친구를 자랑하는 김남진 “비, 네가 사랑을 알아?” 이에 질세라 네이트의 뮤직앨범으로 기를 죽이는 비 “남진, 네가 노래를 알아?” 
결국 둘은 네이트의 ‘댄스댄스’에 맞춰 배틀 댄스를 벌이게 되고 자기만의 스타일로 춤을 춘다. 네이트의 새로운 TV광고인 배틀댄스편이다. 네이트는 이번 광고에서 크리에이티브 질을 최대한 높여 브랜드 이미지를 향상시키는데 주안점을 뒀다. 

yih@fnnews.com 유인호기자






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése