Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2003.07.02.




ELECTRONIC NEWS (ETNEWS)
전자신문
via Naver News





청소년보호위원회 인터넷 통해 청소년 흡연예방 캠페인 열어

기사입력 2003.07.02. 오전 9:00    최종수정 2003.07.02. 오전 9:00

인터넷을 통한 청소년 흡연 예방 캠페인이 전개돼 눈길을 끌고 있다. 
국무총리실 산하 청소년보호위원회(위원장 이승희)는 1일부터 청소년들의 취향과 눈높이에 맞춰 인터넷을 통해 청소년 흡연예방 캠페인을 적극 전개한다고 밝혔다. 
이번 캠페인은 기존 성인위주의 시각과 방식에서 완전 탈피, 청소년의 관심과 흥미를 유발해 청소년들이 자발적으로 동참하도록 하기 위한 것으로 우리나라에서는 처음으로 시도되는 것이다. 
청소년 보호 홍보대사로 활동중인 방송인 김진수와 송은이, 가수 강성훈·비·슈가, 축구선수 이천수가 캠페인에 동참하기로 했으며 청소년보호위원회는 이들의 팬클럽 카페에서 청소년들에게 흡연예방 e메일을 보낼 계획이다. 
또 △청소년보호위원회 홈페이지에 흡연예방 이벤트 창 제작 △다음·인포웹 등 사이트를 이용해 청소년 흡연예방 릴레이 e메일 보내기 △드림위즈·넷마블·싸이월드를 통한 금연 배너광고 △아바타를 이용한 청소년 흡연예방 캠페인 등도 벌일 방침이다. 
청소년보호위원회에서는 그 동안 청소년 흡연예방사업을 중점 추진한 결과 6% 내외의 감소효과를 거두고 있다고 보고 앞으로도 청소년들의 흡연 감소 분위기 지속과 정착을 위해 다양한 정책을 개발·추진할 예정이라고 밝혔다. 
<정소영기자 syjung@etnews.co.kr>






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése