Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

Vidám katonák a rádióban (2012.04.18.)



Rain megint szerepelt a Friends FM rádió adásában. Hallhatóan újra a régi önmaga, oldott, könnyed, és megállíthatatlanul viccelődik. Íme az adás felvétele és a szórakoztató beszélgetés fordítása:


A mai műsor házigazdája Kim Jae-wook őrvezető, vendégeink lesznek Park Hyo-shin tizedes, Jung Ji-hoon és Kang Chang-mo őrvezetők. Felváltva fogják rádiónk hallgatóinak leveleit felolvasni.






02:23-02:58
Rain: Kim Jae-wook őrvezető, mindjárt lecsukódik a szemed.
KJW: Kimerültem a sok munkától.
KCM: Fáradtnak tűnsz. Kikapcsolódásra van szükséged.
Rain: (KCM-nak kedélyesen) Ne szólj közbe, amikor mások beszélnek! (Raint egy hónappal KCM előtt sorozták be, így ő a rangidős, de ez nem durvaság volt, csak meg akarta nevettetni az embereket)
KJW: Ennek a két embernek a beszélgetését hallgatva máris sokkal jobban érzem magam, mint előtte.
Rain: Nem is volt még olyan ember, aki ne szeretett volna bele a mosolygó szemeimbe.
KJW: Akkor kinyitnád most a szemeidet?
Rain: Éppen nyitva tartom őket. (nevetés)

Kim Jae-wook

03:06-03:29
KJW: Mióta áthelyeztek benneteket, egyikőtök sem volt még törzsvendége ennek a műsornak, ugye?
Rain: Így van.
KCM: Nem ez az első alkalom, hogy ez történik velem.
Rain: Ne feleselj!
KCM: Inni fogom a szavaidat, és úgy viselkedek, ahogy mondod! (Rainhez, mosolyogva) A felettesem kezeiből kell ennem.
Rain: Hagyd abba!
(harsogó nevetésben törnek ki)

03:30-04:22
Rain: Tudod, hogy olyan ember vagyok, aki meg tudja teremteni a barátságos légkört. Hát nem repes a szívetek a láttomra? (mindannyian nevetnek) Olyan, mintha a falnak beszélnék!
KJW: Annyira aranyos vagy!
Rain: Az aranyosság az egyik legfőbb tulajdonságom, aztán még nagyon egészséges és fitt is vagyok, nemde?
KCM: Elismerem, hogy hihetetlen alak vagy. (nevetés)

04:23-05:00
KJW: Kang Chang-mo, szombatonként te vezeted a Free Way című rádióműsort. Nagyon idegesnek látszottál, amikor először csináltad.
KCM: Igen, így volt.
Rain: Ebben nem vagyok érintett, úgy hogy ne folytasd. (felharsanó nevetés) A mondandód nem kapcsolódik hozzám, szóval röviden arra a pontra ugranék, hogy nagyszerűen érzed magad, mióta a Free Wayt vezeted. Így van?
KCM: Igaz! Nagyszerűen érzem magam! (nevetés)

Kang Chang-mo

05:40-05:55
Az egyik legérdekesebb történetet, amit a témánkhoz a hallgatóinktól beküldöttekből kiválasztottunk, most felolvasva megosztunk veletek, és a díjért versengők közé is jelöljük. Mai témánk: a legérdekesebb vagy legmeghatóbb katonai történetek, ami ti (a hallgatók) hallottatok vagy megéltetek.

06:30-07:15
KJW: Mondd, hogyan változtál a besorozás óta?
Rain: A feletteseim parancsainak engedelmeskedve kell cselekednem, ellentétben a kinti világbeli önmagammal. Ez eléggé nehéz volt a számomra, de megpróbáltam a legjobban csinálni.
KCM: Elmondom, én hogyan változtam...
Rain: Megyünk tovább, fogja rövidre. (nevetés)

07:35-08:33
KJW: Kang Chan-mo, ismertetnél egy információt? Olvasd fel figyelmesen.
KCM: Rendben.
Rain: Nekem jobb kiejtésem van, mint Kang Chan-mo-nak, miért ő lett kiszemelve? Rendben, gyerünk már!
KCM: A hallgatói vélemények nagyban tükrözik a végeredményt (99 %).
Rain: Ha ti (a hallgatók) valakit érdemesnek találtok az első helyre, akkor a választásotokat a következők valamelyikére küldjétek el üzenetben a #0967-es számra vagy az Astral Boardra vagy ingyenes SMS-ben.
KJW: Van valami a felolvasni valómban különösen a te (Rain) számodra. Szóval kezdem.

08:42-10:22

- Az első történet egy hallgatótól (Kang Chan-mo felolvasása) -
Az osztályfőnököm szerint a katonaságban töltött napjai nagyon nehéz idők voltak a számára. Még csak egy éretlen fiatal volt, akinek felszínes rálátása volt a dolgokra, amikor újoncként átment a katonai fegyelmezésen és kiképzésen, de megfogadta magának, hogy megtesz minden tőle telhetőt, és a türelmét végül megjutalmazták. Annyira helyesnek nézett ki, amikor 45 percig erről beszélt. Aztán pontosan ugyanazt elmondta másnap is.

Rain: Kang Chan-mo elég jól indított, de aztán elgyengült a végére.
KCM: Mivel tájszólással mondtam, azzal már jeleztem, hogy a dolgok rosszra fordulnak.
KJW: Ugorjunk a következő történetre. Ji-hoon.

10:47-11:49

Rain: Erősítsétek fel a zenét.

- Második történet -
A testvérem a parancsnokának a sofőrjeként szolgált a seregben. Akárhányszor sebességet váltott vezetés közben, a parancsnok tudomására kellett hoznia. Anélkül, hogy észrevette volna, mert túl ideges volt, egy napon odaszólt a parancsnokának, hogy tud egy lépésben is sebességet váltani, anélkül, hogy el is mondaná, hogy "Sebességet fogok váltani". Erre azt kérdezte a parancsnok tőle, hogy "Akkor mitől fognak összekapcsolódni a fogaskerekek?" A bátyám ott helyben röhögőgörcsöt kapott. A történet azóta a sofőrök között kering a seregben.
11:50-12:42
Rain: Nem vagyunk mi mindig túl alázatosak a parancsnokunk jelenlétében?
KCM: Valaha láttam a zászlóaljparancsnokomat, amikor újonc voltam a kiképzés alatt...
Rain: Fejezd be, hogy mindig közbeszólsz, amikor beszélek. (nevetés)

12:44 -
KJW: Meghallgatjuk Kang Chang-mo dalát?
Rain: Miért kellene újra meghallgatnunk?
KCM: Mert én vagyok a legfiatalabb közöttetek. A dal az "I Know (Tudom)"...
KCM: Hogy csinálhattál ilyet, annak ellenére, hogy még tudod is? (Rain közvetve a dal címére utal)





00:00-00:58
Amikor a hallgatóktól olyan hozzászólásokat kaptak, hogy "azt gondolom, Kang Chan-mo jobb munkát végzett, mint Rain" és ennek az ellenkezőjét is, Rain azt mondta, "az hiszem, nem a piacon vagyunk". (nevetés)

01:27
Kim Jae Wook & Kang Chang Mo: A sztori, amit Rain olvasott fel, sokkal érdekesebb volt, mint amit Kang Chang-mo olvasott. Ezért a Rain által olvasott második történet legyőzte az előző címeres ökörét.

01:31-03:20
Rain: Hangosítsd fel a zenét! (nevetés)

- Harmadik történet -
Végül hozzámentem a középiskolai barátomhoz.
Mialatt megkérte a kezemet, harminc katonai zenész játszotta az esküvői indulót a háttérben, amikor öt hónappal a leszerelése előtt meglátogattam. Könnyekben törtem ki, mivel ilyen környezetben tett házassági ajánlatot. Köszönet a fáradozásaikért, mert mindez nem lett volna lehetséges a katonai zenekar és vezetőjük szeretete és támogatása nélkül. Öt éve boldog házasságban élek, hála nekik.


03:30-04:13
KJW: Azt hittem, vicces sztori lesz, de engem idegesített és untam is. (nevetés)
Rain & KCM: Ebben egyetértünk.
Mindhárman: Az élet nehezebb, mert egyikünknek sincs barátnője.
Rain: Ha nős vagyok, kaphatok több eltávozást a szolgálat alatt?
KJW & KCM: Igen.
Rain: Lehet, hogy májusban kell megházasodnom, hogy májusi vőlegény lehessek.
KJW & KCM: Úgy látszik, a katonai szolgálat tényleg Rain agyára ment.


04:15-6:30
KCM: Hangosíts fel a zenét!
Rain: Ne utánozz engem!
KCM: Rendben!


- Negyedik történet -
Néhány napom volt már csak hátra, hogy elhagyhassam a sereget. Én voltam az utolsók egyike, akik a századhoz kerültek, amikor elérkezett 2012. október 12-ének napja, ami a születésnapom. Nagyon magányosnak éreztem magam, mert senki sem emlékezett a születésnapomra, ráadásul mogorva is voltam amiatt, hogy ezt kapom a rangidős társaimtól. Amikor beléptem a barakkba ennek a keserves napnak a végén, egy meglepetés-party fogadott, amit nekem hoztak össze, hogy örömet szerezzenek vele, és tényleg abban a pillanatban úgy éreztem, hogy a szívem a torkomban dobog. Soha nem ettem még olyan finom tortát. Talán ez volt az egyik legemlékezetesebb pillanatom.

06:39~40
Rain: A történet sokkal kisebb hatással volt rám, mint a háttérzene. (nevetés) PD-vel hasonló a zenei ízlésünk, szóval jól érzem magam.

06:58
KCM: Ez egy sanzon volt, ugye?
Rain: Ne üsd az orrodat olyan dolgokba, amikhez egyáltalán nem értesz. (nevetés)


07:12-07:25
KJW: Jung Ji-hoon, felkonferálnád a következő dalt?
Rain: Hát ez elég határozott volt. (nevetés) A dal, amely 2003-ban feltűnést keltett, a "How to Avoid the Sun". Most szükségem lenne a napszemüvegemre.






00:04
Rain: Most már normálisan akarok élni. (a dalszöveg utolsó sora)


01:18
KJW: Ez volt Rain "How to Avoid the Sun"-ja, ami 2003 szenzációja volt.

01:19-02:01
KJW: A negyedik történet, amit Kang Chang-mo olvasott, felülmúlta az előző ökörét, mert ez egy szolgálatát töltő katonáról szól.

02:25-03:58
KJW: Ez a történet alapból a bajnokságban lesz.

- Ötödik történet -
Ez a történet az egyik barátnőmről szól, aki egy kivételes szépség volt. Találkozott egy emberrel és beleszeretett, de a fiúnak be kellett vonulnia a hadseregbe. A lány egy nap erősen kifestette magát és gyönyörűen felöltözött, hogy meglátogassa a srácot a kiképzése után. Találkozott vele, és mivel régóta nem látta, nagyon megkönnyebbült, de miután hazaért, valaki felhívta. Egy rangidős katona volt és a fiú legjobb barátja. Ez pont olyan volt, mintha felszarvazta volna a legjobb haverját. A lány anélkül dobta a fiúját, hogy az tudta volna, hogy miért, és aztán még találkozgatott egy ideig a rangidős katonával, de végül szakítottak. Kettőjük (a lány és a barátja) elváltak egymástól és a saját útjukon haladtak tovább. Lányok, kérlek benneteket, ne fessétek ki magatokat túlzottan, mikor a seregben szolgáló barátotok látogatására mentek!


03:40
KJW: Nem gondolta a lány, hogy túl messzire megy?

04:00-04:08
Rain: Mint már előbb mondtuk, egy férfinak jobb, ha szakít a barátnőjével, mielőtt belép a seregbe, jobb ha a katonai szolgálaton jár az esze, és előtte úgy dönt, hogy szabaddá teszi a lányt.


04:09-04:24
KCM: Ez a történet...
Rain: Ne szakíts félbe, ha beszélek. (nevetés) Na beszélj róla tovább.
KCM: Kis keserűséget érzek ezután a történet után.
Rain: Most már befejezted a mondókádat?
KCM: Igen...
Rain: Majd később helyreteszlek. (nevetés)


04:25-
KJW: A következő dal alatt megrostáljuk a pályázóinkat.



01:21-01:50
Rain: Rengeteg ajándékot kaptam ma. Köszönöm a rajongóimnak, úgy mint a benamoo tagoknak, a DC Gallery tagjainak és a többieknek, akik ezeket az ajándékokat készítették.
KJW: Jung Ji-hoonnak csak úgy özönlöttek az ajándékok mindenfelől, mióta azt mondta, hogy az ajándékküldés tilalma a múlt héten véget ért.
Rain: Nem is lehetnék jobban, mióta ma lenyomtam a PR-katonákat, köztük Park Hyo-shint is. (nevetés)

01:51-
Rain: Nem számít, hogy Park Hyo-shin rajongói mennyi ajándékot készítenek, nekem mindegy. (nevetés) 
KJW, KCM és Rain: Köszönjük, hogy ilyen klasszak az ajándékaitok.


02:07-02:30
KCM: Külön köszönet a DC Gallery tagjainak, akik azt a jópofa melegítőt készítették. Megszemléltem a hátán a dizájnos "fáradtságizmus" feliratot. (nevetés)
KJW: Kang Chang-mo tett valaha említést erről a fogalomról az elmúlt időben, hogy fáradtságizmus?
Rain: Miért van az, hogy ti (Kang Chang-mo) folyamatosan fáradtságra panaszkodtok, amikor olyan fittnek és egészségesnek néztek ki? Még soha nem láttam ezelőtt ilyen hatalmas mellszobrot. (nevetés)


02:33-03:02
Rain: (Kang Chang-mo-nak) A ruhák nem csak rá illenek. (nevetés)
Kang Chang-mo: Azt hiszem, rám épp úgy passzolnak.
KJW: Nekem úgy tűnik, hogy a varratok a végén szét fognak repedni. (nevetés)
Rain: Szóval, most ezekben a ruhákban ülünk itt. Köszönet a rajongóimnak a ruhákért és a harapnivalókért.


03:15-03:25
KJW: Jung Ji-hoon megkapta az ajándékaitokat, amiket küldtetek, szóval ne aggódjatok túlságosan.
KCM: Én amolyan kapzsi ember vagyok. (nevetés)
Rain: Szeretnéd, hogy hozzak neked ajándékokat?


03:40
Rain: A győztes Kim Yi-young, aki a második történetet írta. Minden pályázó kap egy kis ajándékot, köztük a győztes is.

04:50-05:11
Rain: Egész jól tudjuk csinálni Park Hyo-shin nélkül is. Úgyis nemsokára leszerel. Most már elszúrhatjuk a dolgot. (nevetés) Ha ténylegesen nincs a munkában, nem is lehet ránk hatással.


05:12-06:07
KCM: (Rainnek) Ki foglak vágni téged.
Rain: Csak viccelek. Park Hyo-shin tényleg hiányzik.
KCM: Mi csak élcelődünk, mert Park Hyo-shin éppen nincs a stúdióban.
Rain: De el kell foglalnunk a helyét, amíg elmegy. Akik valahol látták Park Hyo-shint, azok kérjék meg, hogy lépjen kapcsolatba a védelmi minisztériummal. (nevetés) Épp alig hagytam ott Park Hyo-shint pár órával ezelőtt, de máris megint hiányzik. (nevetés) Ne maradj el túl sokáig!


Park Hyo-shin

06:08-06:16
KCM: Azt hiszem Rain rendkívül laza lett. (nevetés)
Rain: Csak hiányolom Park Hyo-shint. 


06:19-06:54
KCM: Elárulom neked, mit fogunk csinálni a jövő héten.
Rain: A következő hét a túristabuszokról fog szólni.
KCM: Honnan tudod ezt?
Rain: Nem csoda, hogy városnézésre akartam menni. (Rain minden részletet ismert, de úgy tett, mintha semmiről sem tudna.)
KCM: Ti (a hallgatók) részt vehettek az eseményen ha hozzászólásokat küldtök a program fórumára. 


07:00-07:28
Rain: Ti (a rajongóim) nem tudtok ellenállni annak, hogy a személyes vonzerőm hatása alá kerüljetek, ha egyszer megismertetek engem. Mindaddig, amíg közvetett hozzáférésetek lesz hozzám, nem tudtok elfeledkezni rólam. De Park Hyo-shint nagyon hiányolom. (nevetés)


07:33-07:43
KJW: Hogy ment a napod?
Rain: Jól.
KJW: Mennyire élvezted?
Rain: Nagyon jól.
KCM: Nagyon boldog vagyok, hogy Rainnek és nekem sikerült felvidítanunk Kim Jae-wook-ot.
07:55-08:40
Rain: Bosszankodtam Kang Chang-mo miatt, amiért nem hallgatott rám. (nevetés) Ahogy engem három héttel előtte besoroztak, máris ott bokázott alattam.
KCM: Természetesen, elismerem.
KJW: Nem tudjátok elképzelni, hogyan éreztem a kettőtök besorozásának híre hallatán. (nevetés) Szerettem volna segíteni akkor nektek, de mindig túlságosan elfoglalt voltam itt a munkámmal.

09:27-
Rain: Mikor ér véget ez a program?
KJW: 9:40-ig tart.

Rain: Azt hiszem, körülbelül hat percünk maradt. Van valamilyen emléketek a túristabuszokról?
KCM: Biztosan. De most, hogy ilyen hirtelen kérded, nem emlékszem semmire.
KJW: Én emlékszem a középiskolás kirándulásomra.

Rain: A fegyelmezés a középiskolámban szigorú volt, és nem kerülhette el senki. Szintúgy nem követhettünk el olyan függelemsértő dolgokat, mint hogy megsértsük az elöljáróink méltóságát. Volt egy lány, akivel szerettem volna randevúzni. A lánynak hosszú egyenes haja volt, és csinos arca, ami fehér volt, mint a hó. A vezetékneve ugyanúgy Jung volt, mint az enyém. Aztán egyszer megszólított és amikor odamentem hozzá, megkérdezte, "Van egy naplód?". Odaadtam neki, és beleírta a telefonszámát az egyik lapra. Olyan ideges voltam, hogy a szívem kalapált a mellkasomban. Az eredmény szép volt, de végül kidobott, és másik emberrel randevúzott. Ennél többet csak az adás után árulok el nektek.
KJW: Köszönjük ezt a csodálatos estét és jó éjszakát kívánunk!
KCM: A következő dal az Ailee's Heaven.
Rain & KCM: Köszönjük!








Credit : ratoka @ YT
credit : 화니 - rain-cloud.co.kr/
Forrás: http://www.soompi.com/forums/topic/346-rain-%EB%B9%84-bi-official-thread/page__st__25860?s=1c0e49b172fa784535b6edba2461fb8b

Fordította: Harudo11




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése