Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2010.01.02.



FELTÖLTÉS ALATT


http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=46437&page=511&searchType=title&searchStr=
ratoka

[Rain CF] 02-01-2010 Rain Bi SKT CF [60 sec]




http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=46438&page=511&searchType=title&searchStr=
ratoka

Rain making CF] 02-01-2010 Rain Bi making SKT CF





http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=46439&page=511&searchType=title&searchStr=
ratoka

Rain making SKT CF picture

cap by ratoka

MAKING CF



http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=47431&page=445&searchType=title&searchStr=
raimy

☆새해 복 많이 받으세요 ☆

☆새해 복 많이 받으세요 ☆

좋은 한해를 맞이하시길 바래요.
 
지훈씨의 건강과 지훈씨에게 있어서 멋진 한해가 되시길.!


입대하는 것도 걱정입니다만 건강 조심히 잘 다녀오세요.
진심으로 힘껏 사랑을 담아 응원하고 있습니다.

사랑합니다.

저의 마음으로부터 사랑을 담아 메세지를 일본에서 보냅니다.
인생은 “끝없는 도전” 이라잖아요.새로운 도전에 두려워 마시고 움직여 보세요!“최대의 적은 어느 누구도아닌 나자신이다!”

☆nao씨가 비를 마음 담아 그려 주었습니다☆
산토끼!!
사랑해요~♡
클릭하시면 확대된 이미지를 보실 수 있습니다.
























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése