Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2006.01.14.




不介意同Rain比较 SE7EN倒立舌诱歌迷

2006年01月14日 16:09   大洋网


同是韩国人气歌手,被誉为Rain劲敌的Se7en,新专辑于本月九日在内地、香港、台湾、马来西亚和新加坡等地同时发售,十日他更在北京 王府井大饭店举行了新闻发布会。

这次新闻发布会共邀请了四十多间媒体和五百多名歌迷参加,主持人在新闻发布会上更形容Se7en为韩国最受欢迎的歌手,而Se7en则演唱了《热情》、《纹身》和中文歌曲《风雪日记》。当有记者问Se7en在内地的竞争对手是谁时,他便说对手就是自己,立即赢得歌迷的热烈掌声。

Se7en还讲述灌录中文歌的花絮、韩日歌迷的不同之处,以至平时喜欢的衣着风格等逐一解答记者提问。






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése