Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2017.11.16.

««« 2017.11.15.
2017.11.17. »»»


FELTÖLTÉS ALATT



MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?








MUSIC COMEBACK


KBS TV
http://www.kbs.co.kr/2tv/enter/2017RAIN/about/program/index.html








월드스타의 귀환!
데뷔 15주년을 맞은 ‘비‘의 수려한 기록들을 조명한다!

2017 RAIN is BACK

월드스타 ‘비’가 3년 11개월의 공백을 깨고 새 미니앨범 [MY LIFE 愛 ‘마이 라이프’]을 들고 돌아온다.
이번 무대는 신곡은 물론 데뷔 15주년을 총 망라하는 역대급 히트곡으로 꽉 채워진 비의 모든 것을 담아낸다.

2017 RAIN is BACK 무대에서는 무명 백댄서에서 월드스타가 되기까지 끝없이 도전하는 ‘진행형 인간’
비의 진솔한 모습을 여과 없이 보여준다. 그리고 그와 같은 도전을 시작하는 ‘더유닛’ 멤버들과의 뜻깊은
컬래버레이션 무대부터 그동안 응원해준 고마운 팬들과의 밀착 소통까지..!
가수 ‘비‘의 지난 가수 15년 인생을 압축하는 무대가 될 것이다.





[2017_11_16-001]
와디의 신발장    당신의 스타는 뭘 신었나? 비, 정지훈님 편


[2017_11_16-002]
SP-68     #Sp-68魔术裤# #RAIN-JIHOON# 每天都有新鲜的欧巴,感觉是不是很好[笑而不语]广告大片还不能解禁,先偷放一小段花絮给大家解馋[坏笑][坏笑]









SP-68

#Sp-68魔术裤# #RAIN-JIHOON# 每天都有新鲜的欧巴,感觉是不是很好[笑而不语]广告大片还不能解禁,先偷放一小段花絮给大家解馋[坏笑][坏笑] LSP-68的秒拍视频 ​​​​

VIDEO


































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése