Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2017.03.17.

««« Előző nap
Következő nap »»»



FELTÖLTÉS ALATT


MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?







HARPER'S BAZAAR - Ordinary Couple 김태희 & 비


Úgy tűnik, hogy csak az olaszországi utazás maradt el, a páros fotózás nem. A képek az áprilisi számban várhatóak :)


harpersbazaarkorea
https://www.instagram.com/p/BRuTU0PjVF0/?taken-by=harpersbazaarkorea&hl=en

#Just_married "각자 하는 촬영에는 익숙한데 오늘은 같이 하는 거니까, 여러모로 신선하고 슬쩍 설레기도 했어요.” <바자> 4월호의 커버 '커플' 김태희&비. <바자>가 포착한 두 사람의 아름다운 순간! 그 화보 한 컷을 먼저 공개합니다
.
Photographed by JDZ Chung
Model by Kim Taehee(@taehee35) , Jung Jihoon(@rain_oppa)
Editor by Lee Mirim, Kim Jiseon
Stylist by Lee YouJin(김태희), Park Hyejung(정지훈)
Hair by Gahee(김태희), MJ@Stylefloor(정지훈)
Makeup by Jung Sammool(김태희), Kim Juhee(정지훈)






Első kép a borítóról
Forrás: KimTaeHee @ dcinside






































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése