Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

Rain szelíd szavai arról, hogy a rajongóknak miért van joguk kritizálni őt (2013.12.26.)






Ma Karácsony napja van, és Raintől egy nagyon szép ajándékot kaptunk a RAIN EFFECT második részében. Egy vallomást (kb. 21:05-től), amelynek szavai nyomán melegség tölti el az ember szívét. Tudjuk, hogy ebben az évben mi minden történt vele, ezért nem csoda, ha arcának keserédes kifejezése láttán némi pára homályosítja el a tekintetünket.








Az Mnet RAIN EFFECT sorozatának új részében Rain egy hullámvasúthoz hasonlította az életét, mondván, hogy sok hullámhegyet és hullámvölgyet ért meg, különösen azzal kapcsolatban, hogy mások hogyan látják őt mint hírességet.

A produkciós csapat megkérdezte Raint, hogy miért nem beszélt részletesen a múltjáról. Rain kifejtette, hogy "Az emberek úgy tekintettek rám, mint egy rendes és karizmatikus emberre, ám egy napon ezek a gondolatok eltorzultak. De nem hiszem azt, hogy ez igazságtalan lenne. Úgy gondolom, hogy bármit is tettem, nekem kell elviselnem, arra gondolva, hogy az igazság előbb vagy utóbb úgyis kiderül."

Így folytatta: "Ez nem úgy megy, hogy örökké csak megtapsolnak engem. Kell hogy jöjjenek jó és rossz dolgok is. Régebben arra gondoltam, hogy "Mit tegyek?", de ma már elfogadom a jó kritikát, és az olyanféléket, mint a "Csak azt nem szeretem, ha" hagyom, hogy menjen az egyik fülemen be, a másikon ki.

Végül Rain azt mondta, hogy "Még keményebben dolgozom azoknak az embereknek, akik szeretnek engem. A közönség az én szüleim. Életet adtak nekem, ennem és élnem engedtek. A koreai rajongók azok az emberek, akik megteremtettek engem mint "Rain"-t. Nekik határozottan joguk van kritizálni engem, mint ahogyan joguk van kedvelni és szeretni is, mert általuk élveztem sok boldogságot az évek során."







Forrás: http://memo-rain.ning.com/profiles/blogs/26-dec-13-allkpop-rain-explains-in-a-sweet-speech-why-his-fans-ha?xg_source=facebookshare

Bejegyezte és fordította: Harudo11






































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése