Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2007.06.25.



KBS GLOBAL

Rain to Star in Special CNN Ad

[2007-06-25]

Korean singer Rain will be the main model for a special advertisement on the world's biggest news channel CNN.

This special type of ad that restrains the sending of commercial messages has appealed more to customers and has actively been used by public US corporations in recent days.

The Korea Tourism Organization has been airing an ad utilizing its slogan 'Korea Sparkling!' with Rain as the model since April to 17 countries worldwide. The ad's visual is considered to promote Korea's energy and softness. A CNN official, after watching the ad, proposed that the tourism organization produce another ad in a different style, which is how the latest deal came about.

KNTO director Cha So-hee says the new ad has been made exclusively for CNN and is expected to significantly promote Korean tourism during the months of July and August.

Singer Rain has previously appeared on the CNN talk show 'Talk Asia' and also made it on the world's top 100 influential people list by Time magazine in 2006.


















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése