Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2005.09.23.







KBS GLOBAL

Japan to hold 2005 Hallyu All Star Summit

[2005-09-23]

The 2005 Hallyu All Star Summit, a large-scale event that will bring together all hallyu stars, will take place Sept. 24 at the Super Arena in Saitama Prefecture, Japan.

Participants of this truly "hallyu day" will include major hallyu actors and singers, such as Lee Byung-heon, Jang Dong-keon, Kwon Sang-woo, Kim Seung-woo, Rain, Jewelry, Shin Hye-sung and Maya. The singers will stage two concerts that will also feature 15-minute video screenings of each hallyu actor and actress.

The event, which marks the 40th anniversary of the normalization of Korean-Japanese diplomatic ties, was organized by the Korea Foundation for Asian Culture Exchange, Japan's Fuji TV and Morning Entertainment, Co., Ltd. (CEO Lee Myung-sun). SBS will air the event in Korea in early October.

The event has drawn significant attention both in Korea and Japan as it features many top Korean stars all in one place. The participants will leave for Japan in the afternoon of Sept. 23.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése