Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2018.08.22.





MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?



A NAP HÍREI ÉS ESEMÉNYEI (áttekintés):









YAM NEWS





來台倒數!亞洲天王RAIN加碼送台粉好禮

yam蕃薯藤新聞/黃安柏 2018.08.22 16:22


亞洲天王RAIN「RAIN JUST FOR YOU亞洲巡迴見面會」上週六(18日)在香港揭開序幕,粉絲送上價值5萬港幣的香檳金色麥克風,讓他感動又感謝,表示會帶「它」走遍這次亞巡,而台灣主辦則加碼購票贈品,將特別製作精美RAIN簽名紀念卡於當天送給購買門票的粉絲。「RAIN 2018 JUST FOR YOU IN TAIWAN」預定9月8日晚間7點30分於台北國際會議中心舉辦,相關訊息可上主辦單位「傲世娛樂文創」臉書粉絲專頁,門票請洽年代售票系統。

亞洲天王RAIN將來台舉辦個人見面會。(照片提供:傲世娛樂文創)

在香港場見面會中,聊到為拍攝《素描SKETCH》練武等幕後花絮,RAIN表示,劇中武打鏡頭都是一鏡到底沒有NG,導演以及工作人員都相當佩服其敬業精神,他也說會盡快準備新專輯,接下來以演唱會形式跟大家見面,請粉絲拭目以待!此外還有玩遊戲互動橋段,考驗RAIN的繪畫技巧,他為了讓結果皆大歡喜,不惜畫醜讓幸運上台的粉絲答對,沒想到主持人竟說:「無論你對錯都會接受懲罰」,讓現場一陣爆笑。
























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése