Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2018.07.14.





MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?


Ezen a napon sugározták a Sketch utolsó epizódját. Délután a színészek és a stáb egy étteremben gyűlt össze, hogy együtt ünnepeljenek és elbúcsúzzanak a sorozattól.






TV DAILY

[TD영상] 정지훈-이동건-이선빈 등, '스케치' 종방연 현장!
JTBC '스케치' 종방연
2018. 07.14(토) 20:39


[2018_07_14-001]
VIDEO







[티브이데일리 임은지 기자] 종합편성채널 JTBC 드라마 '스케치' 종방연이 14일 저녁 서울 영등포구 여의도 한 음식점에서 열렸다.

이날 종방연에는 정지훈, 이동건, 이선빈, 정진영, 유다인, 임화영, 강신일, 손종학, 이승주 등이 참석했다.

'스케치'는 연인을 잃은 강력계 에이스 형사(정지훈)와 72시간 안에 벌어질 미래를 그림으로 '스케치'할 수 있는 여형사(이선빈)가 함께 공조 수사를 펼치며 살인 사건을 쫓는 수사 액션 드라마다.

[티브이데일리 임은지 기자/사진 안성후 기자 news@tvdaily.co.kr]





junwoo_mom_
(Közzétéve 2018.07.15-én)

세상에 이런 영광스러운 일이🙈ㅋㅋㅋㅋㅋ
서울에서 밥먹으러간 식당에서 마침,
#드라마스케치 종방연
비느님 오자마자 마치 동네 삼촌보듯이 가서 까부는 박주누ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
주누의 돌발행동이 웃기기도 하고ㅋㅋㅋㅋㅋ
기자들한테 주누가 찍힌 사진이 기사로 올라올줄이야ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ#가문의영광
비느님 엉덩이를 공격하다니😅
비느님이 주누 머리도 쓰담쓰담 😍👍🏻👍🏻
부럽다 주누야 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
비느님 존멋 존잘뿜뿜🙈
이동건도 존잘 얼굴완전작고 이목구미 완전 또렷
임화영이 주누랑 사진도 찍어줌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 너무이쁨 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
#정지훈 #비 #비느님 #드라마스케치 #이동건 #이선빈 #정진영 #임화영 #여배우 #JTBC드라마 #스케치종방연 #여의도마포 #고반식당 #정지훈꼬마팬 #아들의돌발행동 #가문의영광 #네이버기사 #아직



[2018_07_14-002]
VIDEO






이태경
leetaekyung8662


다들고생많이하셨습니다
더더워지기전에끝~~^^
#스케치#종방연#비#이동건#이선빈#jtbc드라마. 다












Cho Ah Ra Korean action actress
choahra8655

(közzétéve 2018.07.17-én)


#스케치 #안녕👋 .
스케치 종방연 #쫑파티
모두들 너무 고생많으셨습니다💕
.
#월드스타 #비 #짱조하 #팬이에여🙈 #맘도얼굴도너무예쁜 #이선빈 #해콩이내꼬 #이동건 #이승주 #임화영 #강신일 #연출감독님 #임태우 #촬영감독님 #무술감독님 #액션팀 #특효팀 #모든스텝분들 #모든사람들의노고없인완성될수없는 #드라마 #영화 #스케치를빛낸멋진분들과함께👍



 

 




(2018.07.15-én közzétéve)

정이 많은 사람들
서로서로 챙기기 바빳던 작품
이렇게 사람을 또 얻어갑니다


 







Hee Kyoung Seong

heekyoung.seong

(Közzétéve 2018.07.15-én)

#jtbc #드라마 #촬영 #스케치 #비 #이선빈 #이동건 #정진영 #이승주 #임화영 #모두 #수고하셨습니다


[2018_07_14-003]
Yes娛樂     【前天】暖爸Rain出席殺青宴 面對小粉絲興奮表現微笑回應

電視劇《Sketch》14日播出完結篇,而劇組在晚間舉辦殺青宴,演員們陸續現身,男主角李東健一身輕便穿著,早早就抵達現場,實力派名演員鄭進永,則是拿著花束現身,開心的與現場記者,和圍觀群眾打招呼,Rain鄭智薰則壓軸亮相,鐵粉看到本尊現身,立刻放聲尖叫

VIDEO







































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése