Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

Rain moziba ment (2012.08.22.)



Az alábbi írás arról tudósít, hogy Rain ha nagyon szolidan is, de végre egyszer ott lehetett az R2B: Return To Base színészeivel együtt, ha nem is a promóciós esemény fellépőjeként, de mint érdeklődő filmnéző, és így kicsit rá is hullott a közönség szeretetének és az ünneplésnek az öröméből.



[22-Aug-12][Newsen] Rain meglepetésszerű megjelenése Wangsimniben megvadította a közönséget. Ma (22-én) visszatér a katonai bázisra ötnapos szabadságáról.



A katonaként szolgáló Rain (Jung Ji Hoon) Wangsimniben bukkant fel.

Rain váratlan megjelenése augusztus 22-én este hétkor, míg a színészek az R2B: Return To Base vetítése után éppen köszönetet mondtak a színpadon a nézőknek a szöuli Wangsimniban lévő CGV moziban, teljesen megvadította a közönséget. 

Ezen a napon az R2B: Return To Base csapata azt tervezte, hogy megköszöni a nézőknek, hogy megnézték a filmet. A vetítés után, miközben köszönetet mondtak, Kim Sung Soo színész azt mondta, hogy "Van itt katona? Ha igen, akkor emelje fel a kezét, kérem!". Az emberek nem tudták, hogy mi fog történni, és zavartan kezdtek körbenézni.

Amikor Kim Sung Soo újra megkérdezte, egy ember a hátsó sorokból feltette a kezét, és minden szem rá szegeződött. Rain volt az, aki főszereplőként szenvedélyes előadást nyújtott a filmben.

Egy pillanatig csend lett, de aztán az emberek felálltak és bár alig hittek a szemüknek, hangos éljenzésbe törtek ki. Rain integetéssel üdvözölte az éljenző embereket, szégyenlős mosollyal az arcán.

Rain ezzel a megjegyzésével teljesen elbűvölte a közönséget: "Zavarban érzem magam, hogy a nyilvánosság előtt állok, mivel én katona vagyok. Kérem, értsék meg ezt. Én élveztem a filmet. Remélem, hogy Önök közül is sokan szeretik."

Az R2B: Return To Base képviselői nyilatkozták, hogy "Azt mondják, Rain megjelenése a moziban Kim Sung Soo meghívására történt. Senki sem tudta, hogy Rain ott lesz. Azt gondoltuk, hogy nem fog valóra válni. Azt is hallottuk, hogy néhányan azon tűnődtek, hogy Rain ott volt-e a vetítés alatt. Igen, és mi is nagyon meglepődtünk."

A hivatalos információk szerint Rain ötnapos szabadságát töltötte. Elfogadta Kim Sung Soo meghívását, és elment a szabadságának utolsó napján elment a filmszínházba, miután megtudta, hogy a színészek köszönetet kívánnak mondani a közönségnek.

A katonai szolgálata megakadályozta, hogy aktívan részt vehessen a film népszerűsítésében, de a közönséget megajándékozta egy meglepetéssel a szabadsága alatt.
Ezt a váratlan megjelenést követően Rain visszatér a katonai bázisra ötnapos szabadságáról.



English translation by 화니.
Fordította: Harudo11




 

































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése