««« Előző nap Következő nap »»»
PRIVATE LIFE
Forrás: http://cafe.naver.com/parkriomom.cafe?iframe_url=/ArticleRead.nhn%3Fclubid=16304914%26page=1%26inCafeSearch=true%26searchBy=1%26query=%B0%E1%C8%A5%BD%C4%B0%A1%BC%AD+%BA%F1+%BA%B8%B0%ED+%BF%D4%BE%EE%BF%E4.%A4%BB%26includeAll=%26exclude=%26include=%26exact=%26searchdate=all%26media=0%26sortBy=
date%26articleid=217320%26referrerAllArticles=true
Rain egy esküvőn vett részt. Nincsenek részletesebb információk a képhez kapcsolódóan, csak annyit tudunk, hogy a fotó Koreában készült, és az a menedzser látható még rajta, aki Raint Kínában kísérte.
INSTAGRAM
A közölt kép melletti felsorolásban Rain nevét is olvashatjuk.
Credit: ___rubino___
#결혼식 #화환 #클라스
#신부대기실 에 비(정지훈) 와서 기념촬영하고 나감
물론 나는 #축가 연습하느라 못봄.
나중에 사진 봤는데 참 잘생김.
MÉDIA
Forrás: http://m.blog.naver.com/doolleey/220300446572
Via: http://memo-rain.ning.com/profiles/blogs/1-mention-rain
FAN ART
Forrás: http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=62028&page=1&searchType=title&searchStr=
사랑과 감사와 존경을 담아
REKLÁM
LOVO
Rain kétéves szerződést írt alá a kínai LOVO céggel, melynek márciustól márkaarca és szóvivője lesz. A LOVO egy alvással kapcsolatos termékekre specializálódott cég, amelynek kínálatában a matracoktól az ágyneműkig minden megtalálható.
Forrás: http://mp.weixin.qq.com/s?__biz=MjM5NjAxNDE2MA==&mid=204855123&idx=4&sn=efff23f7237127eaee5c075d80e40425&3rd=MzA3MDU4NTYzMw==&scene=6#rd
PRIVATE LIFE
Forrás: http://cafe.naver.com/parkriomom.cafe?iframe_url=/ArticleRead.nhn%3Fclubid=16304914%26page=1%26inCafeSearch=true%26searchBy=1%26query=%B0%E1%C8%A5%BD%C4%B0%A1%BC%AD+%BA%F1+%BA%B8%B0%ED+%BF%D4%BE%EE%BF%E4.%A4%BB%26includeAll=%26exclude=%26include=%26exact=%26searchdate=all%26media=0%26sortBy=
date%26articleid=217320%26referrerAllArticles=true
Rain egy esküvőn vett részt. Nincsenek részletesebb információk a képhez kapcsolódóan, csak annyit tudunk, hogy a fotó Koreában készült, és az a menedzser látható még rajta, aki Raint Kínában kísérte.
A közölt kép melletti felsorolásban Rain nevét is olvashatjuk.
Credit: ___rubino___
#결혼식 #화환 #클라스
#신부대기실 에 비(정지훈) 와서 기념촬영하고 나감
물론 나는 #축가 연습하느라 못봄.
나중에 사진 봤는데 참 잘생김.
MÉDIA
1년만 미쳐라 a címe annak a könyvnek melyben Rain példáját is megemlítik. A könyvet, ha jól következtetek, egy HR-szakember írta, és a téma mintha a sikerhez vezető út, az életben való beválás kérdése lenne. Rain kapcsán a szerző kiemeli a mottóját ("Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység"), a színészet és a zene váltogatása miatti folyamatos kreatív állapotot, valamint a célkitűzést és az állhatatosságot, mint a világsiker elérésének alapelemeit.
Forrás: http://m.blog.naver.com/doolleey/220300446572
Via: http://memo-rain.ning.com/profiles/blogs/1-mention-rain
[왜 1년이라는 기간이 중요한가]에 대한 인식을 더욱 확실하게 주지시켜 주고 있다
<저자소개>
사람에게는 뭔가 하고 싶은 열정의 시간이 있다. 이 열정의 시간에는 하고자 하는 일이 잘된다. 그 일에 몰입하기 때문이다. 지금 이 순간이 놓치지 말아야 할 내 열정은 시간은 아닌지 잘 생각해 보자.
FAN ART
Forrás: http://rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=25&bcmSeq=5&seq=62028&page=1&searchType=title&searchStr=
사랑과 감사와 존경을 담아
사랑하는 지훈씨에게 기운을 고마워 용기를 고마워 영화도 기대하고 있습니다 무대의 지훈씨과 만날수 잇는 것을 마음으로 기뻐하고 있겠습니다 많이 잘 드시고 있습니까? 건강에 조심해주세요 앞으로도 훌륭한 활약, 좋은 모습을 많이 보여 주세요 멀리 일본에서 nao씨와 계속 계속 응원하고 있겠습니다 사랑과 감사와 존경을 담아 RAIN 비 정지훈 그 이름이 최고로 빛이 나도록!! ☆Raimy & nao 올림☆ |
REKLÁM
LOVO
Rain kétéves szerződést írt alá a kínai LOVO céggel, melynek márciustól márkaarca és szóvivője lesz. A LOVO egy alvással kapcsolatos termékekre specializálódott cég, amelynek kínálatában a matracoktól az ágyneműkig minden megtalálható.
Forrás: http://mp.weixin.qq.com/s?__biz=MjM5NjAxNDE2MA==&mid=204855123&idx=4&sn=efff23f7237127eaee5c075d80e40425&3rd=MzA3MDU4NTYzMw==&scene=6#rd
如何睡上男神Rain的床
2015-03-15 亿邦动力网
亿邦动力网独家获悉,罗莱家纺子品牌LOVO已签下韩国艺人Rain为新一季的品牌形象代言人,持续发力“男色经济”。
据悉,LOVO与Rain的代言合约从今年3月份起,为期2年。这一代言将从3月18日起,通过线上广告、户外广告等方式与公众见面。罗莱负责人表示此次广告营销投入“起码千万级”。
LOVO签下韩星 Rain
罗莱方面表示,将会主打“男神”概念,在线上举行“打假男神”、“如何睡上男神的床”等具有话题性但内容上有一定控制的互动活动。
亿 邦动力网了解到,LOVO上一季的代言人为《吸血鬼日记》男主角伊恩·萨默海尔德。在普遍为女性代言人的家纺行业,为何坚持用男性代言人,罗莱方面称,女 性消费者扎堆的地方,更适用男色经济,引起消费者的向往。此外,启用男性代言人后,消费者忠诚度趋高,用户认为LOVO品牌有意思、好玩。同时,对于销售 数据有一定的帮助。
虽打出“男色经济”概念,但是该广告并不会太裸露,一方面因为Rain复出后的形象定位,另一方面是罗莱认为太过裸露并不适合广告投放。
对于为什么会选择Rain作为新一季的代言人,罗莱方面告诉亿邦动力网,代言人的选择是由用户决定的。LOVO品牌在微信里做消费者问卷调查,再由消费者投票,最终决定用Rain来代言。
这一结果与LOVO主流消费者28—38年龄段的品味相符,这一群里更为成熟理智,在其投票中,与Rain票数接近的还有玄彬、邓超等男星。罗莱方面则认为,Rain积极健康、正能量十足,与LOVO倡导的个性时尚、自由而向上的精神相符。
据亿邦动力网了解,LOVO是罗莱家纺独立注册运营的电子商务品牌,于2009年3月上线运营。上线之后,LOVO通过自建网络营销渠道+入驻天猫等平台的方式运营。2014年6月,LOVO销售额大幅提高,全面超过了罗莱,进入家纺类目销售前三名。
喜欢本文,欢迎转发分享
亿邦会员——全国电商人的圈子,免费参与60场电商沙龙,点击底部“阅读原文”,加入!
阅读原文
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése