Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

Friends FM - Sebességvágy - 15. adás (2012.06.30.)





Rain visszanyerte hangját, és úgy tűnik, meggyógyult, vagy legalábbis a múlt heti aggasztó állapotához képest sokkal jobban van. Bár a rajongók kiderítették, hogy a június 29-i katonai rendezvényen még nem lépett fel, az ok ismét 'személyes' volt (ez többnyire betegséget vagy sérülést szokott jelenteni). De nem is baj, ráfér egy kis pihenés, hogy teljesen összeszedje magát. 

Ebben az adásban viszont nagyon szép, lírai zeneválogatással örvendeztette meg a hallgatókat, meg is dicsérték érte. (Innen letölthető a bejátszott zenéket is tartalmazó teljes adás.)

De rögtön érkezett is egy kérdés hozzá a twitteren:

"Hmm... A nicely themed playlist today, Rain. Are you feeling the love, buddy? :)" 
(@DynasticStephe)
 
"Hmm... A mai egy szépen tematizált válogatás, Rain. Szerelmes vagy, barátom? :)"

Hát mit mondjunk erre... úgy legyen! :D



Credit ratoka@rain-cloud.co.kr



- 01:08

Rain & KCM: Itt Rain és KCM "Sebességvágya"!

Rain: Ha esik az eső, akkor óvatosan lépkedj lábujjhegyen a nedves járdán, vagy úgy sétálj, hogy száraz maradjon a ruhád.

KCM: Ha esik, fogékonyabbá válsz az illatokra, ideértve a kávé illatát, a nedvesség mindent átható illatát stb.

Rain: Mint ahogy a hangulatod függ az időjárástól, úgy kapcsolódik szorosan az emberi test a természet változásaihoz.

KCM: Amikor néztem, hogy kint esik az eső, nagyon hiányzott valaki.

[Rain] : Ha nincs senki, aki hiányozhatna neked, akkor élvezd a szabadságot míg hallgatod a „Sebességvágy” adását ezen az esős szombaton!

A végszó: Zene! (nevetés)


01:26 - 03:45

Rain: Ez volt a Brown Eyed Soul Kávéval című száma. Amikor másodéves középiskolás voltam, imádtam ezt hallgatni. Több mint tíz év telt el azóta! Apropó! Véget ért a leghosszabb szárazság, esik az eső, szóval így mindenki megkönnyebbülten felsóhajtott.
KCM : A hírek így fogalmaztak: 104 év alatt ez volt a legrosszabb szárazság!

Rain: A hosszú aszály miatt a telkemen kiszáradt a csap. A családom talajvizet használ a virágok locsolásához. A vízellátást azóta egy pillanatra sem zárták el.

KCM: Azt mondják a nagy szárazság miatt szinte minden tározó repedezett padlózata láthatóvá vált.

Rain & KCM: A következő frekvenciákon érhetnek el: FM 96.7 in Seoul, Chuncheon, Pocheon, and Cheowon, FM 101.1 in Wonju, Yeoju, and Yangpyung, FM 89.5 in Baengnyeong-do, FM 92.5 in Sokcho, Gangreung, Yangyang, and Goseong, FM 93.3 in Gangwon, Kirin, and Sangnam, FM 103.3 in Hwacheongun, FM 101.5 in Yangku and Inje, FM 100.1 in Daejeon,Gyeryong, and Nhonsan, and on FM 94.1 in Cheju-do.

KCM: Kérjük, hogy a történeteiket, a dalkéréseiket az alábbi elérhetőségekre küldjék: SMS #0967 (₩ 50) vagy Twitter (@speeding967) vagy Smart R2 Application.

Rain: Megtalálhatnak a http://www.dema.mil.kr címen és a hozzászólásaikat is elküldhetik a következő oldalon (별사탕게시판).

Rain: A jelszó beírása után már látogatható is az oldal. "국방홍 보” (Defense Agency for Public Information Services). Kérjük, küldje el a mindennapi élet örömeiről, bánatairól a történeteit, dalkéréseit a <Rain&KCM's The Desire To Speed> oldalon.

KCM: Ha megosztja velünk ezeket, akkor katonai címeres logókat, ajándékutalványokat, vitaminkészleteket stb. fognak kisorsolni a résztvevők között.


04:14-

KCM: '#6854'-es hallgató: "A szerkesztő zeneválogatása nagyon jó volt!"

Rain: 'Terry Woo' hallgató: "Egy csésze feketét akarok inni."

Ma reggel hat csésze Americano kávét is meg kellett innom, mert nem volt mit ennünk. (nevet) Most nagyon éhes vagyok! Oh! Tartani kellett volna a számat, mert a rajongóim rengeteg ételt hozhatnak ezután!

Rain: 'Only One' hallgató: "Az arcom nagyon puffadt volt, mert tegnap éjjel rament ettem. Rain azt mondta a múltkor, hogy ilyenkor a halántékot kell nyomkodni az ujjaimmal és a duzzanat lement. Tényleg nagyon jó, hogy megosztottad velünk ezt a módszert!"
Nem kellene késő éjjel rament enned!
Mellesleg gratulálok a sikerednek.


05:39 - 13:16

KCM: 'Blue' hallgató: "Nagyszerű, hogy esett az eső."

Rain: '#0232' hallgató: "Egy autó összecsapott sárral, még jó, hogy rövidnadrág van rajtam." Amikor március végén gumicsizmában dolgoztam, a lábszagom elég volt ahhoz, hogy kiüssön engem! (nevet)

Rain: 'Only One' hallgató: "Esős napokon úgy érzem magam, mint egy kimchis palacsinta."

KCM: Oh! Hirtelen de ennék most egy kis kimcsit.

KCM: 'Terry Woo' hallgató: "Örömmel várom a ma estét! Vacsorázni megyek makgeollit és pajeont fogok enni."

Rain: Úgy vélem, a bor nagyon finom sajttal.

KCM: Azt gondolom, a makgeolli nagyon finom pajeonnal.

Rain: Csak viccnek szántam.

Rain: Hallgató 'Kim Jong In': "Van egy barátom aki tizedes, és öt évre szerződött. Holnap megyek és meglátogatom, ez lesz az első látogatásom mióta bevonult katonának.."KCM: Jobban tenné, ha többször látogatná.

KCM: Hallgató 'Bulging Eyebrows': "Az iPhone 2G-t a nővéremtől örököltem, a rádió nem működik."

Rain: Hallgató 'Lee Keum Soon': "Krumplit ástam, mielőtt elkezdett esni az eső. Most sült krumplit eszek a rádióhallgatás közben." Jobb édes krumplit enni, mint azért enni krumplit, hogy fogyjál. De a jó egészség titka a megfelelő mennyiség.

KCM: Hallgató '#2749': "Mióta beköszöntött az esős idő, a ruhák nem száradnak olyan gyorsan."

Rain: Mégis még több eső kellene.

Rain: Hallgató 'Kam Yi Na': "A lábam nagyon izzad, így a forró idő nem kényelmes számomra."
És a szaga is undorító. (nevet)

Rain: Hallgató 'R2B': "Az anyám gyümölcssalátát csinált nekem, még a dinnye héját is beletette." (nevet)

KCM: Hallgató '#7066': "A bátyámat a következő hónapban tizedessé nevezik ki."
Gratulálunk! Két hónap múlva Rain-t is kinevezik tizedesnek.

Rain: Így van. Úgy látszik az idő gyorsan halad.

Rain: Hallgató '#5535': "Egy hónapos vakációt tervezek. A hegyekbe vagy a tengerhez kellene mennem?"
Én azt ajánlom, úszni menj a tengerhez.
Ó, most hirtelen úgy érzem, de lemennék a tengerhez úszkálni.

KCM: Hallgató '8Rain': "A barátom Szingapúrba megy egy utazásra."
Voltál már Szingapúrban?

Rain: Igen, voltam. Nagyon jó hely, de szigorú törvényei vannak. Tilos a dohányzás és rágózás bizonyos helyeken. Amikor a szállodában (Marina Bays Sands) tartózkodtam a koncertem alatt, a szállodatulajdonos egy napra teljesen az én és a munkatársaim rendelkezésére bocsátotta az uszodát.

Rain: Hallgató 'Woori': "Júliusban munkahelyet váltok. Tudom, nem lesz könnyű megszokni az új környezetet, de megpróbálom a legjobbat kihozni magamból."
Gyorsan meg kellene szoknia az új helyet az állás megtartása érdekében.

Rain: Hallgató 'Nabi': "Tokióban élek. Tegnap éjjel görcs állt a lábamba, egy rémálom volt. Még mindig fáj."

KCM: Hallgató 'Beagle': "Esett, most meg hűvös van, amitől jobban érzem magam, de délután kettőkor különórára kell mennem tanulni."

Rain: Hallgató '#7156': "Beleakadt az ujjam a ventillátorba és eltört. Úgyhogy most be van kötve."
A megfelelő kezelés után jobban leszel.
Apropó! Pár nappal ezelőtt rengeteg ajándékot és ételt kaptam a rajongóimtól a születésnapom alkalmából. Megosztottam mindent a katonatársaimmal. Köszönöm a szép ajándékokat!

KCM: Nagyon élveztük az ételeket! Nagyon szépen köszönjük!


13:33 - 18:13

Rain: 'egy ismeretlen Hallgató': "A munkám során rengeteg stressz ér. Ti hogyan birkóztok meg ezzel?"

KCM: Én rendszeresen járok horgászni.

Rain: Semmi sem jobb a szerelemnél, ami oldja a stresszt.
Én általában kiabálva edzek, hogy csökkentsem a stresszt. (nevet)

[KCM] : Látnotok kellene Raint, ahogy ordibálva gyúr! (nevet)

KCM: Hallgató 'Kim An': "Felmondtam a munkahelyemen és találtam egy másikat. És nagyon boldog vagyok az új helyen."

Rain: Úgy gondolom, a kívánt irányban halad az élete.

KCM: Gratulálunk, hogy sikerült megtalálni a megfelelőt.

Rain: A következő szám a Beautiful Day Urban Zakapa-tól. Ez különösen az egyik kedvencem.

18:14 - 22:22

Rain: 'egy ismeretlen hallgató': "A bátyám horrorfilmeket szeret nézni, mikor az esős évszakban dörög az ég."

KCM: Te szereted a horrorfilmeket, Rain?

Rain: Igen, de megpróbálom nem nézni a jeleneteket, mert a képek benne maradnak a fejemben, még a fülem is befogom.

KCM: Én nem szeretem az ilyen filmeket.

Rain: Hallgató '#7554': "Én egy olyan nő vagyok, aki szeret horgászni."

KCM: Menjünk el párszor együtt horgászni!

KCM: Hallgató 'Newt Rain': "Igyekeztem koncentrálni, hogy oldjam a stresszt, de a szerelem nagyon fárasztó számomra."

Rain: Ne tagadd meg magadtól ezt az izgalmat újra és újra.

Rain: Hallgató '#6054': "Ha stresszelek feltekerem a hangerőt és így hallgatom a zenét."

KCM: Úgy gondolom, hogy nagyon jó stresszoldó maximumra tekerni a hangerőt és táncolni is a zenére.

Rain: KCM, kérlek inkább csak énekelj! (nevet)

KCM: OK!


22:40 - 30:27 
KCM: Hallgató 'Wild Traby': "Becsukom a szemem és befogom a fülem mikor horrort nézek, úgyhogy nem is tudom miről szól."
Rain: Én azóta nem nézek ilyen filmeket, mióta volt egy rémálmom. (nevet)

Rain: Hallgató '#0625': "Utálom a horrorfilmeket, mert a képek még utána is ott vannak a fejemben."

Rain: Hallgató 'Ang': "Én egy telefonos segélyhívó helyen dolgozom, szóval sok érdekes sztorit megismerek a munkám során."

KCM: Hallgató 'Jang Eun Young': "A múlt héten zuhanyozás közben megrándult a hátam. Az orvos azt mondta, nem kell többet tornáznom. Most kezelésre járok, és majd a kezelés után kezdek újra tornászni."
Rain: Ahhoz hogy formában maradj, rendszeresen kell dolgozni.
KCM: Mérsékelten kellene tornásznia.

Rain: Hallgató '#3864': "Úgy néztek ki ti ketten, mint valami régi öreg pár, akik megosztoznak boldogságon és szomorúságon."
Azt hiszem, ez meggondolatlan megjegyzés volt. (nevet)
KCM: Én is így gondolom.

Rain: Hallgató 'R2B': "A lábaddal kellene súlyt emelgetned, az nem sérti a hátadat, de ebben az esetben a szelek is előtörhetnek." (nevet)
Az új filmem, az "R2B : Return To Base ", augusztus 9-én kerül a mozikba.
KCM: Láttam az előzetest, és alig bírom kivárni.
Rain: Remélem, sokan közületek meg fogják nézni. Köszönjük a sztorikat és a dalkéréseket a Twitteren és a fórumon keresztül is.


35:41 - 42:20
- "Mr. A & Miss B" rész -

Rain: Jó újra látni téged, Kim So Jung.
KCM: Hogy vagy?
Kim So Jung: Köszönöm, nagyszerűen.
KCM: Pár napja már esik, hogyan érzed magad?
Kim So Jung: Nagyszerűen.

Rain: Beszélgettek a barátaiddal a szerelemről?
Kim So Juing: Inkább tanácsokat adok, mint tanácsadásra szorulok.
Rain: Ahogy vártam, te egy kíméletlen nőnek tűnsz.
Kim So Jung: Úgy gondolom, Rain pontosan tudja, milyen is vagyok én. (nevet)

Rain: [Hallgató 'B']: "Életemben először tényleg jó barátnőm van. Nagyon szép és kedves, és mindig kérdés nélkül egyetért a véleményemmel, amiért gyakran kényelmetlenül érzem magam. Nem ismerem a valódi szándékait, de mélységesen szeretem. Most lesz a születésnapja. Mit vigyek neki?"
Azt hiszem, az a legfontosabb, hogy megértse őt, és olyan ajándékot adjon ami szívből jön.
Kim So Jung: Úgy gondolom, a nőknek őszintébbnek kellene lenniük.
Rain: Hogy kérhetnék a nők, hogy ajándékot vegyenek nekik? (nevet)
KCM: Nagyon jó meggyőző képességük van, bántó szándék nélkül. (nevet)
Kim So Jung: Először is, a férfinak tudnia kell, mit szeretne a barátnője. Egy szívből jövő ajándék a legszebb egy nő számára.
KCM: Persze egy drága ajándékkal könnyen elrabolhatjuk a szívét. (nevet)
Rain: Néha szükséges, hogy egy férfi drága ajándékot vegyen a barátnőjének, ez így a legtisztább dolog.
Az előző barátnőmnek mindent megvettem, amit csak akart.
KCM: Tényleg?
Rain: Nem minden férfi így gondolja? (nevet)
Csak viccelek!

42:40 - 46:07 
Rain: Hallgató '#3021': "Különféle ajándékokat kapnak, de meg merem kockáztatni, a készpénznek örülnek a legjobban."
KCM: De szerintem ez elég kínos lenne.
Rain: Hát a készpénz hatásosabb lehet, mint egy ajándék. (nevet)

KCM: Hallgató 'Jin Eun Ju': "Még soha nem volt barátom, és nem értek veletek egyet."
Rain: Egy régi emlék jutott eszembe.
Adtam egy csekket ötszázezer won helyett ötmillióról egy barátomnak születésnapjára, amikor nehéz helyzetben volt, hogy támogassam őt az újrakezdésben. Olyan mély benyomást tett rá ez a jótett, hogy azóta is egy széfben tartja az összeget, nem költötte el.
KCM: Az énekes Kim Tae Woo adott nekem egy 500,000 wonos csekket a szülinapomra. Azt hiszem, ez nem ér fel a Rain-éhez. (nevet) 
Rain: Ez nem volt a te napod, KCM. (nevet)
'Kim Tae Woo'-val így jártál. (nevet) Mindig jó érzéke volt a saját fontosságának kifejezéséhez. Amikor nem volt barátnője és így nem volt hová mennie egy karácsonyi napon vett egy csomó kenyeret húsz kollégámnak és nekem, még a gyakornoki időm alatt. Nagyra értékeltem a kedvességét, de a kenyér volt az egyetlen ajándék mindenki számára, amit hozott, az nem csak nekem szóló ajándék volt. Mindazonáltal, olyan önelégültséget fejezett ki amiatt, hogy azon a napon adta azt a kenyeret, és mintha csak én szerepeltem volna a történetben.
Ráadásul azóta sem kaptam tőle semmit. (nevet) 
KCM: Kim Tae Woo úgy beszél, mintha ő tette volna híres énekessé és színésszé Raint.
Rain: Még azzal is hencegett, hogy Szenteste meglátogatott azokban az időben, de az nem tartott 20 percnél tovább. (nevet)
De később már viszonoztam neki ezt a szívességet, és annak mértéke egy ház árával is felér. És biztos vagyok benne hogy mindig nagyra fogja értékeli ezt. (nevet)
De nem úgy gondolom, ahogy mondom. Határozottan a lekötelezettje vagyok.


46:08 - 54:37

Kim So Jung: Hallgató 'Soul Mate': "Én próbálom mindig a jó oldalamat mutatni a barátomnak, de ez nagyon kimerítő." 
Rain: Nem kellene naivnak mutatkoznia előtte. Sokat kellene beszélgetnie vele, ami vonzó lehet a férfi számára. Nekem volt egy hasonló élményem. Amikor a korábbi barátnőm a gimnáziumban egész nap rajtam lógott és elhalmozott ajándékokkal, mint parfüm, deo, cipők, ruhák stb., akkor távol akartam tőle maradni, de amikor kezdtem én a megszállottja lenni, és elhalmoztam őt ajándékokkal, (nevet) elhagyott, és egy másik férfival ment randizni. És ez még mindig elszomorít.  
KCM: Rain történetét hallgatni izgalmas lehet a női hallgatóknak. Csak úgy hegyezik a fülüket. (nevet)

Rain: Hallgató '#0232': "Szerintem a barátnőm barátját érdeklem."
A barátnőm szeretett velem és a barátnőjével sétálgatni, mikor gimnazisták voltunk, és mindig ott volt a lehetőség egy kis flörtre a barátnője és én közöttem is. Aztán már csak kettesben találkozgattunk, mert a barátnőm számon kérte, hogy mi történik közöttünk. A másik lány ennek ellenére próbált velem kapcsolatba lépni, de ezek után semmilyen érdeklődést nem tanúsítottam iránta. 
KCM: Megmondtad a barátnődnek az igazságot?
Rain: Nem. (nevet) Ideges voltam, hogy ne legyek félreérthető.


55:08~58:45

KCM: A régi barátnőm, a barátnője és én tekéztünk. Amikor a barátnőm kiment a mosdóba, a barátnője megkért, hogy csókoljam meg az arcát.  
Rain: Nem hiszem, hogy ez igaz. (nevet) 
Kim So Jung: Lehet, hogy a barátnője összejátszott a barátnőddel. 
KCM: Mondtam a barátnőmnek, hogy sürgősen szakítson a barátnőjével. (nevet) 
Rain: Biztosan nem is gondolta a barátnője ezt komolyan.. 
KCM: Totál komolyan beszélt. 
Kim So Jung: Szerintem a barátnője egy kicsit spicces volt az italtól.

Rain: Különben is ajánlom, hogy [Hallgató 'B'] egy szívből jövő ajándékkal fejezze ki, amit érez, mondjuk egy szerelmes levél nagyon jó ötlet, ami egy nőnek nagyon sokat jelent.
58:54 - 
Kim So Jung: [Hallgató 'A'], "Kapcsolatot tartottam egy férfival, aki két évvel fiatalabb nálam, de nem éreztem semmit iránta. Aztán bevonult katonának, és lehetőségem volt egy másik férfival találkozni, aki nagyon kedves.
Egy napon, amikor leszerelt, és eljött a diplomaosztómra, virágot hozott nekem. A szívem nagyon hevesen kezdett verni, mikor megláttam őt, pedig már vőlegényem van. Utána találkoztunk és elmondta mennyire szeret engem. Nem tudok aludni, mert kavarognak az érzések bennem.”" 
Rain: Nehéz választás előtt áll, de hamarosan döntenie kell.  
Kim So Jung: Ha a helyében lennék, a vőlegényem választanám. Ha szakítanék a vőlegényemmel, később megbánnám. 
KCM: Én is a vőlegényt választanám. 
Rain: A véleményem ugyanaz. 
KCM: Azt hiszem, az első szerelem mindenkinek maradandó emlék. 
Rain: KCM jövendőbeli feleségének! KCM-nek biztosan lesz viszonya! (nevet) 
KCM: Szeretni fogom a jövendőbelimet és csak őt fogom szeretni! (nevet) 
Rain: Szerencsés leszel, ha csak őt fogod szeretni! (nevet)

KCM: [Hallgató 'C']: "Szerelmesek vagyunk a barátnőmmel. Mind a ketten főiskolai hallgatók vagyunk, de az utóbbi időben kevés anyagi támogatást kapok. Az én kötelességem, mindig fizetni a randikon, ami nagyon stresszel. Mi a véleményetek?” 
Rain: Szerintem a barátnője érzéketlen.
Éreznie kellene a barátja érzéseit, és a randik alatt neki is kellene fizetni. Ez lenne az etikus. 
Kim So Jung: A tapasztalatom az ellenkező. 
KCM: Igazából egy férfinak kínos anyagi dolgokról beszélnie. 
Rain: Különben természetesnek tartom, hogy a férfinak kell fizetnie a randikon, de néha szükség lehet arra, hogy a nő fizessen, tapintatosan a férfi érzéseire.

Köszönjük hogy eljöttél ma, Kim So Jung.
Találkozunk a jövő héten.

 


Forrás: http://forums.soompi.com/discussion/346/rain-_-%EB%B9%84-_-bi-official-thread/p1313
[English translation], 2012.07.01.

A magyar fordítást készítette: Rain Cloudagota 
Szerző: Harudo11









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése