Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2017.06.10.

««« Előző nap


FELTÖLTÉS ALATT



MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?







NATE NEWS
http://news.nate.com/view/20170610n08523




[이슈IS] 배용준·비·2PM 등 다 모였다…누구 결혼식이길래


[일간스포츠 이미현]
 


배우 배용준과 가수겸 배우 비가 한 호텔 결혼식장에 등장했다. 뿐만 아니라 2PM, 2AM 등 가수들이 속속 나타났다. 이유는 JYP엔터테인먼트 정욱 대표의 결혼식이 있었기 때문이다.

JYP 정욱 대표는 10일 서울 한 호텔에서 결혼식을 올렸다. 이날 호텔 현장은 런웨이를 방불케 했다. JYP 대표의 결혼식 답게 소속 아티스트들이 총출동했다.

이는 한 네티즌이 올린 사진 한 장으로 알려졌다. 사진을 살펴보면 정욱 대표와 신부가 입맞춤을 하고 있고, 그 주위를 비, 2PM, god, 갓세븐, 미쓰에이 등이 부러운 눈빛으로 쳐다보고 있다. 특히 박진영은 특유의 물개 박수를 치며 흐뭇한 미소를 띄고 있어 눈길을 끈다.

관계자에 따르면 이날 JYP 소속 아티스트들 뿐만 아니라 전직 아티스트까지 바쁜 걸음을 재촉, 정욱 대표의 결혼을 축하했다.

JYP는 그동안 끈끈한 동료애를 과시했다. 사진 한 장으로도 느낄 수 있는 대목이다.

이미현 기자 lee.mihyun@joins.com















 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése