Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2017.06.08.

««« Előző nap


FELTÖLTÉS ALATT



MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?








HERALD POP
http://entertain.naver.com/read?oid=112&aid=0002928039





[할리웃POP]비, 할리우드 '엑스맨 다크피닉스' 공식 하차

기사입력2017.06.08 오후 12:28


 

 헤럴드POP=배재련 기자]
마블
 
가수 비가 할리우드 영화 '엑스맨 다크 피닉스'에서 하차했다.

6월 8일(한국시간) 미국 코믹북뉴스에 따르면 비(본명 정지훈)은 최근 '엑스맨 다크 피닉스'에서 공식 하차했다.

외신은 "'다크 피닉스' 촬영은 7월로 예정돼 있으나, 그가 출연하는 한국 영화 '자전차왕 엄복동' 촬영이 겹쳐 불가피하게 하차를 선택하게 됐다"고 전했다.

'엑스맨 다크 피닉스'는 '엑스맨' 시리즈의 7번째 작품으로, 마이클 패스벤더와 제니퍼 로렌스가 출연을 확정지은 상태다.

'엑스맨 다크 피닉스'는 원작은 무한한 힘과 지성을 가진 우주적 존재 피닉스 포스가 죽어가는 진 그레이에게 접근한 후 그녀를 미친 다크 피닉스로 변신시킨다는 내용이다.

한편 '엑스맨 다크 피닉스'는 오는 2018년 11월 개봉 예정이다.

popnews@heraldcorp.com






































 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése