Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2013.12.31.




FELTÖLTÉS ALATT



20131231-20140101 MARINA BAY SANDS PRESENTS RAIN WITH NINE MUSES7



RAIN
@29rain
12:00 (KST)

30 SEXY! youtube.com/watch?v=VDcE9L #30SEXY #LAsong today........3:00 pm LAsong

[131231-001]
1theK (원더케이) - [Teaser] RAIN(비) _ 30SEXY







RAIN
@29rain
15:00 (KST)

LA SONG : youtube.com/watch?v=7hhLlU #LAsong #30SEXY
January . 2 . 2014 .... 11:59 am

[131231-002]
1theK (원더케이) - [Teaser] RAIN(비) _ LA SONG






RAIN
@29rain
19:10 (KST)

여러분 30sexy와LAsong 어느것이 좋으세용 전 둘다 좋은데...생각보다도 반응이 좋아 감쏴합니다 전 리허설하고 이제 첨 밥먹어용 ㅠ #30SEXY #LAsong















MNET K-POP

[레인 이펙트/새해 인사] '비'가 전하는 새해 인사!

여러분~ 모두 부자 되시고 새해 복 많이 받으세요 :) 그리고, RAIN EFFECT 많은 사랑 부탁드립니다~! ★ Happy New Year ★ 1월 2일(목) 밤11시 Mnet


[131231-000]




























 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése