Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2007.12.31.




FELTÖLTÉS ALATT



제4회 2007 네티즌 연예대상 남자 가수상 수상






SPORTS HANKOOK


 



가수 비 "건강하고 행복한 한 해 되세요"

입력시간 : 2007/12/31 17:33:59 



가수 비가 팬들에게 새해 인사를 전했다.

비는 31일 오후 소속사 홈페이지에 올린 영상을 통해 팬들에게 새해 인사를 했다.

비는 "2007년이 빨리 가버렸는데 여러분 잘 보내셨는지 모르겠습니다. 2008년도 여러분을 위해 열심히 하겠습니다. 몸은 멀리 있지만 마음만큼은 항상 여러분 가까이 있다는 것을 잊지 마시고 건강하고 행복한 한 해 되세요"라고 밝은 표정으로 말했다.

비는 최근까지 미국 진출 앨범과 영화 차기작 선정을 위해 미국 LA에 머물고 있다.


▲ 가수 비 '깜찍산타' 변신! 여심 '흔들'
▲ 가수 비의 예명은 박진영이 지었다?
▲ 김은주, 가수 비 앞에서 '섹시S라인' 뽐내
▲ 가수 비 LA공연 전격 취소… 왜?
▲ '비냐 정지훈이야' 할리우드 명함 고민


김성한 기자 wing@sportshankook.co.kr































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése