Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

Ami biztos: készül a lemez (2013.11.11.)



Az sajtóban ma a Cube Entertainment nyilatkozatáról tudósítanak, melyben Rain folyamatban lévő munkáiról beszélnek, kicsit virágnyelven. Azt biztosan megtudjuk, hogy Rain nem unatkozik, és az új album munkálatai valószínűleg gőzerővel folynak, sőt egy érdekes szempontot is megosztanak velünk a dilemmák sorából.

Az allkpop megint hozzátold a hivatalos információkhoz, hat elkészült dalról beszél és a jövő év elejére időzített visszatérésről, de ezeket majd akkor vesszük komolyan, ha Rain vagy az ügynökség mondja.

Az Osen tudósításának fordítását olvashatjátok az alábbiakban.



[Osen] Rain a zenei munkáin dolgozik, de a visszatérésének időpontja még nincs meghatározva




Az énekes Rain a zenei munkáin dolgozik, az énekesi visszatérésén, de amint az ügynöksége kifejtette, "A visszatérés ideje még nincs pontosan meghatározva."

Az Osennel 11-én reggel folytatott telefonbeszélgetésben a menedzsment képviselője azt mondta, hogy "Rain már elkezdett a zenéin dolgozni. Arról beszélgettünk, hogy jobb megoldás lenne-e a hagyományos vonal vagy inkább egy ettől eltérő, új oldalát mutassa, de még nincs végleges döntés." és hogy "Már több dal is elkészült."

Így folytatta: "Mivel november 14-én megkezdődik Rain turnéja, ezért elsősorban a koncertekre összpontosít. A maradék idejében dolgozik az albumán."

Ezt megelőzően több mint 3000 rajongó előtt Rain a múlt hónap 12-én megtartotta a leszerelése utáni első rajongói találkozóját a Kyunghee Egyetemen. Azon a napon közölte a hírekben, hogy dolgozik az új albumán." 

Időközben megtartja a "2013 RAIN ZEPP TOUR - STORY OF RAIN" című koncertjét, első lépésként november 14-én a Zepp Nagoyában, majd a további fellépések következnek Fukuokában, Osakában, Tokyóban stb. egészen november 28-ig.


English translation by 화니









Forrás: http://www.rain-cloud.co.kr/board/view.asp?mstSeq=7&mstpSeq=&bcmSeq=4&seq=57277&page=1&searchType=title&searchStr=

Fordította és bejegyezte: Harudo11 











































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése