Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2020.06.24.

SZERDA / WEDNESDAY




MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?




🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧


A  NAP ESEMÉNYEI, HÍREI ÉS TUDÓSÍTÁSAI (áttekintés):




🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧


coffee_pong

#I_LAND
예능 "I-LAND" 가수 비 정지훈님 서포트~💖
커피퐁은 오늘 #예능 "I-LAND" #비#정지훈 가수님 #커피차 서포트에 나와있습니다~🤗
오늘 가수 비님 서포트는 "공식 팬클럽 구름, The Cloud" 팬분들께서 고생하시는 비님과 스탭,아티스트분들을위해 #커피퐁 스페셜 쿨 메뉴 #커피#음료 부터 #팥빙수#슬러쉬 까지~풍성하게 준비해주셨어요~👏👏👏
비오는 날씨에도 많은분들 점심 식사후 시원하게 드실수있게 준비해주셨구요~🙆‍♂️
역시 비님 생일날전부터 장마가...🌧
비오는 날씨에도 나오신 가수 비님~😍
뵐때마다느끼지만 정말 즐기실줄아시는 가수 비님~🙈
사진도 찍으시며 즐거운 시간보내셨구요~📸
끝없는 주문에...시작부터 마무리전까지...쉬는 타임없이 한방에 진행되었구요~!!
가수 비 정지훈님의 생일을 진심으로 축하드립니다~🎉🎊🎁
항상 믿고 맡겨주시는 "공식 팬클럽 구름, The Cloud" 팬분들의 소중한 정성...아낌없이 전달해드리겠습니다~🙇‍♂️
#커피트럭#간식차#빙수차#빙수트럭#와플퐁#와플차#와플트럭#연예인서포트#서포트#벨기에정통수제와플#수제와플#coffeepong#푸드트럭

20200624-0001

20200624-0002

20200624-0003

20200624-0004

20200624-0005

20200624-0006

20200624-0007

20200624-0008

20200624-0009

20200624-0010




💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése