Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2017.07.17.

««« Előző nap
Következő nap.    »»»


FELTÖLTÉS ALATT



MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?







NEWSEN
http://news.nate.com/view/20170717n13185






비, 숨길 수 없는 훈훈함 '가려도 잘생김'









[뉴스엔 김민주 인턴기자] 
비가 여전히 훈훈한 모습의 근황을 공개했다. 
가수 겸 배우 비는 7월 17일 인스타그램에 사진 한 장을 게재했다. 
해당 사진은 비의 미국 팬 계정에 올라왔던 사진을 재업로드한 것으로, 한 카페에서 케이크를 고르고 있는 비의 모습이 담겨 있다. 
특히 비는 모자에 선글라스까지 장착해 얼굴을 가렸다. 그러나 숨길 수 없는 훈훈함과 8등신의 우월한 비율이 인상적이다. 
비는 지난 1월 배우 김태희와 결혼했다.(사진=비 인스타그램) 
뉴스엔 김민주 jooovely@



MENtholatum 曼秀雷敦中国官方微博


#曼秀雷敦男士专业护肤# 又到嗨翻天的夏日,顾着挥洒汗水,一不小心就得意忘“型”?跟Rain一起变型吧![鼓掌] 即日起至7月21日,型男节全场满¥199减¥100,别犹豫了,马上Get型男颜值进阶攻略:O网页链接


 ​​​​













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése