Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2017.06.28.

««« Előző nap
Következő nap »»»


FELTÖLTÉS ALATT




MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?





ETNEWS
http://star.ettoday.net/news/955395?from=fb_et_star





Rain暖現身「我們台灣見」 全身癱瘓歌迷苦等10年圓夢

2017年06月28日 20:25


VIDEO


記者吳睿慈/綜合報導

「翅膀男孩」林政緯熱愛跳舞,將Rain視為偶像,卻在一場跳水意外,導致全身癱瘓,只能長期倚靠輪椅生活,但他不放棄表演夢,也到學校演講,分享人生哲學,「只要找到你的翅膀,你就有辦法飛過那道高牆。」近期他也在WebTVAsia的牽線之下,飛往泰國見偶像Rain,苦等10年見到偶像,場面令人動容。




▲▼林政緯從小偶像是Rain,熱愛跳舞卻在一次意外癱瘓,苦等10年終於見到偶像。(圖/WebTVAsia提供)





林政緯從小就是Rain的歌迷,曾在大學時期唱跳偶像的歌曲,希望自己有一天也能唱跳全能,卻在10年前遭遇一場跳水意外,頸部以下癱瘓,出門需要輪椅代步,在經過5年的復健,好不容易達到「舉手」的動作,樂觀的他仍在繼續努力,與學生分享人生哲學。

林政緯的樂觀令人佩服,也感動許多人。在WebTVAsia的牽線之下,他日前飛往泰國見偶像Rain,順利在後台分享他過去模仿對方的影片,Rain稱讚他的舞技,還親切承諾:「下次有機會的話,想要在台灣見面。」場面令人動容。



▲Rain約定「下次我們台灣見」,暖心喊話歌迷。(圖/WebTVAsia提供)






MENtholatum 曼秀雷敦中国官方微博

#曼秀雷敦男士专业护肤# 夏日想在健身房大干一场,肌肤却跟着大“干”一场?!这时候你需要激活保湿水凝霜!创新微球化水科技,一抹爆发澎湃保湿力,完爆男士毛孔粗大、暗沉粗糙、缺乏弹性等10大肌肤问题![给力] ​​​​












































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése