Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2021.01.18.


 RAIN CHRONICLE: 18 JANUARY 2020 

HÉTFŐ / MONDAY

 

 

MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?
WHAT DID RAIN DO THAT DAY?

 

Nincs elérhető információ / No information available.

 

 

🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧

 

A NAP ESEMÉNYEI, HÍREI ÉS TUDÓSÍTÁSAI (áttekintés):
EVENTS, NEWS, COVERAGES OF THE DAY (overview):

2020 Visionary (tvN)


🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧

 

 ESEMÉNYEK & HÍREK / EVENTS & NEWS

 

💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

 

A tvN mától kezdve öt napon át, napi 2-2 részt vetít abból a 10 részes rövidfilm-sorozatból, melyet a CJ Ent által tavaly decemberben választott tíz ikonnal készített. A szórakoztatóipar (televízió, film, zene, színpadi előadások) területén megnevezték azt a tíz "látnokot", akik 2020-ban leginnovatívabbak voltak, és a legnagyobb változást hozták. Ma az első két részt láthatták a nézők, mely Bong Joon-ho rendezőről és Rainről készült.

  

tvN - 2020 VISIONARY EP02
ARTIST WHO OPEN FUTURE FROM THE PAST -
RAIN, JUNG JI-HOON

tvN - 2020 비저너리
과거에서 미래를 연 아티스트 - 비, 정지훈

Adás / Broadcast
 


Kezdés / Start: 19:40 (KST)
 
 
 
시대정신을 읽어내고 변화를 주도하는 사람들,
자신만의 비전으로 새로운 미래를 여는 사람들,
우리는 이들을 '비저너리'라 부른다.

서브 컬쳐를 신드롬으로 만든 아티스트,
비의 이야기를 지금 시작합니다.

넥스트 엔터테인먼트 비저너리
1월 18일 월요일 저녁  tvN


 

A videó fordítása:

 
(Mivel az angol fordítást a hivatalos rajongói klub tagjainak készítette Raincloudworld, a Rain pályafutását ismertető részek hiányoznak a szövegből, mivel azok a tagok számára közismertek.)

2020 LÁTNOKA - RAIN, JUNG JI-HOON

Emberek, akik olvasnak az idők szelleméből és a változások motorjává válnak. Saját jövőképükből táplálkozva nyitnak új jövőt. Őket nevezzük látnokoknak.

Rain története:

A művész, aki elfogadta egy szubkultúra kihívását, és ezáltal a populáris kultúra középpontjává vált.
Rain B.Ryong (Repülő Sárkány) szerepében ma ismét a legjobb időit éli. Az egész jelenségegyüttes a 2017-ben kiadott "Gang" dallal kezdődött, amelyből mém lett.

Interjú:

RAIN: Egészen tavalyig nem sokat tudtam az internetes és digitális kultúráról. A munkatársaim és a barátaim mutatták meg nekem a Gang-mémeket. Mikor először láttam, azon gondolkodtam, hogy mi lehet olyan vicces benne, hogy az emberek annyi hozzászólást írnak a zenevideó alá. Voltak köztük régi rajongóim, tinik, és olyanok, akiket nem is érdekeltem. Ez az egy dal egyesítette mindannyiukat.
Tudjuk, hogy egyetlen portáloldalnak sem megy könnyen, hogy 1000 hozzászólást szerezzen, de az én Gangemhez 4000, 5000, 6000 bejegyzés érkezett." [Saját kieg.: Mára közel 150.000, a videó nézettsége messze 20 millió feletti.] Ezért nyugodtan ültem és egyenként olvastam a kommenteket. A szórakozás és a kíváncsiság között eljátszottam velük. Ki akartam próbálni ismét valamit. Hát provokáljunk, gyújtsuk meg együtt a tüzet.

A H1GHER tagjai beszélnek Rainről, akikkel a Gang Remix készítésén együtt dolgozott:

Sürgetve kértük tőle, de Rain sonbae [senior - tiszteletteljes megnevezés] a saját táncát koreografálta, megosztva az elképzeléseit, így éreztük, hogy milyen szenvedélyes elődünk is ő. Nem ragadt le a múltjánál, hanem lehetőségként használta azt. Valahogy úgy, hogy 'Gúnyt űzhettek a dalomból, de az én jövőm attól függ, hogy miként állok mindehhez.' Úgy éreztük, ez annak a példája, hogy ne ess a múlt csapdájába.

RAIN: Igen, így igaz. Alkottam valamit, amellyel sikeres szerettem volna lenni. Természetesen nem esett jól, amikor rosszindulatúan kikezdték és kritizálták. De ha alaposabban belegondolsz, a rengeteg kritika valójában azt jelenti, hogy az emberek érdeklődnek irántad, sőt, nemzedékeken átívelően. Ekkor rájöttem, hogy ez a válasz a jövőbeli teendőimre.

Rain meglátta az új lehetőséget az internetes kultúrában. Szabadon meglovagolta az úgynevezett mémes szubkultúra áradatát.

RAIN: Egy celebritásnak az a munkája, hogy elhozza az embereknek azt, amit örömnek és bánatnak nevezünk, nevetésre késztesse őket. Húsz éven át dolgoztam Rainként és megtettem a legtöbbet, ami csak tőlem telt, és ez így marad egészen a halálom napjáig.

Zenekritikus: Rainnek van karizmája és ereje. Korábban a zenénk csak a hazai piacra készült. Senki sem gondolt az USA-ra vagy Európára. De Raint látva azt éreztük, hogy a koreai zene túljuthat az országunk határain. Rainben láttuk meg a külföldi siker esélyét. Rain az úttörő, aki ismertté tette a K-popot a tengerentúlon.

Raint idézzük a 2009-es sajtótájékoztatójáról, amikor debütált Hollywoodban: "Nem az fontos, hogy siker-e vagy sem. Szükség van valakire, aki bekopog és áttöri a falat."

RAIN, 12 évvel később: Igen, emlékszem rá. Amit akkor mondtam, még ma is érvényes. Úgy gondolom, hogy művészként folyamatosan el kell fogadnod a kihívásokat. A kísérletezéseimből és a hibáimból nem a frusztrációt, hanem a know-how-t gyűjtöttem be, és nagyon hálás vagyok érte. Boldoggá tesz, hogy én voltam az első versenyző az amerikai piacon. Azt hiszem, hogy még mindig ugyanaz a progresszív alkat vagyok.

A megállíthatatlan, a jelenben is fejlődőképes művész típusa RAIN. Az új média új rendet is hozott.
RAIN: A műholdas és a digitális média teljes mértékben különbözik egymástól. Egészen más világ. Bármikor nézhetek tartalmakat, amikor csak akarok, várakozás nélkül. Olyan művésznek kell lennem, aki otthonosan mozog mind a régi, mind az új médiában.

A sztár, aki a digitális világ zűrzavarát a valós élet jelenségegyüttesévé tette. A Gang főhőse, aki tökéletesen alkalmazta magára a mémet. A művész, aki a múltján keresztül megnyitotta a jövőt. Rain, Jung Ji-hoon.


💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

  

raincompany_official

(Insta Story)

VIDEO

 

 

 

🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧 


 SAJTÓ & MÉDIA / PRESS & MEDIA

 

💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése