Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2021.01.04.

 

 

MNET M COUNTDOWN EP.694

 

 

Bita team #HIDDEN
[RAIN (duet with JYP) - Switch To Me 1st Win] Mnet M COUNTDOWN 210114

 

 

最爱KPOP

210114【M COUNTDOWN】 MCD放送打歌舞台CUT合集~(RAIN (duet with JYP) - Switch To Me 1st Win)




Mnet K-POP

1월 둘째 주 TOP10은 누구?#엠카운트다운 | M COUNTDOWN EP.694 

(Feltöltve / Uploaded: 2021.01.18.)

M COUNTDOWN|Ep.694

1월 들쩨 주 TOP10
TOP10 of the week

World No.1 Kpop Chart Show M COUNTDOWN
Every Thur 6PM(KST) Mnet Live on Air
매주 목요일 저녁 6시 엠넷 생방송 




“Music stage” broadcast

22:00 (KST) - KBS1 Gayo Stage (가요무대


5-én közzétéve:

가요무대

KBS 골든케이팝
 
 
 
제 1683회 - 새해 맞이 스타와 함께

01. 가요무대의 노래 / 전 출연자
02. 고장 난 벽시계(나훈아)+노란 셔츠의 사나이(한명숙) / 김연자
03. 블링블링(김연자) / 김연자
04. 저 꽃 속에 찬란한 빛이(박경희)+여행을 떠나요(조용필) / 설운도
05. 다함께 차차차(설운도) / 설운도
06. 나그네 설움(백년설)+처녀 뱃사공(황정자/오승근) / 윤항기
07. 걱정을 말아요(윤항기) / 윤항기
08. 목포의 눈물(이난영)+잘 있거라 부산항(백야성)+굳세어라 금순아(현인) / 인순이
09. 행복(인순이) / 인순이
10. 미워요(심수봉) / 박진영+비(RAIN)
11. 나로 바꾸자(duet with JYP) / 박진영+비(RAIN)
12. 유정 천 리(박재홍)+찔레꽃(백난아) / 하춘화
13. 마산항엔 비가 내린다(하춘화) / 하춘화
14. 비둘기 집(이석) / 전 출연자














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése