Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2020.07.22.

SZERDA / WEDNESDAY




MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?


🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧

A NAP ESEMÉNYEI, HÍREI ÉS TUDÓSÍTÁSAI (áttekintés):




🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧

Projekt / Project:

HARPER'S BAZAAR
INTERVIEW, PHOTOSHOOT FOR SAMSUNG

(PROMOTION)


💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦


RAIN 
@rain_oppa / 정지훈
13:23 (KST)

#samsung











Queen is Back 새롭게 돌아왔지, 끌레도르 X 김태희 I FULL ver.

'비'에게 물었습니다. 과거, 현재, 미래의 나에게 해주고 싶은 말이 있는지 말이죠. 그에게 SNS란, 요즘 그를 가장 기쁘게 하는 것, '비룡' 이후의 계획 등 모든 질문에 진중하고 성실히 답변을 남겨준 'AS IS - TO BE' 인터뷰를 확인해보세요!
Queen is Back
새롭게 돌아왔지.

아이스크림의 여왕 끌레도르가
CF계의 여왕 김태희를 만나
끌릴 수밖에 없는 광고를 찍었으니,
빨리 차에 타서 플레이 해봐!

화려한 치즈가 감싸는 레드카펫 치즈케익.
달콤한 베리가 감싸는 베리믹스.
부드러운 쿠키가 감싸는 쿠키앤크림.

두 번 세 번 보면 새로운 게 보인다.
먹을수록 끌레도르가 끌린다.

빠져나올 수 없는 끌림의 세계.
1일 1끌, 잊지 마.

#끌레도르 #김태희 #Queenisback #kimtaehee #cledor #icecream #1일1끌 #끌레도르의뜻은황금열쇠 #끌레도르먹어봐 #두번세번보면새로운게보인다 #진한맛의감동 #빠져나올수없는끌림 #나만끌리는거아니지

[200722-000]














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése