Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2020.04.21.

KEDD / TUESDAY




MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?





A NAP ESEMÉNYEI, HÍREI ÉS TUDÓSÍTÁSAI (áttekintés):









JTBC Entertainment
[모집 티저] 당신의 6感을 총동원하라 <히든싱어6> 모창 능력자 대모집!

2년 만에 돌아왔다, 히든 싱어6
당신의 6感을 총동원하라!
히든싱어6를 빛낼 모창 능력자를 모집합니다
대한민국 대표 가수들의 모창에 자신있는 분들
지금 바로 도전하세요

식스센스 급 반전의 주인공!
당신이 될 수 있습니다


[200421-001]







sublimeartist

[비/정지훈]

써브라임 아티스트 에이전시입니다.
현재 비(정지훈)의 영상 콘텐츠 ‘LET IT 비’를
무단으로 업로드하여 공식 채널을 사칭하는 건이
확인되고 있습니다.

유튜브 채널 ‘LET IT 비’는
비(정지훈), 그리고 당사와 무관한 채널임을 알려드립니다.

더불어, 고의적으로 채널을 개설하여 팬 여러분들에게
혼선을 안겨주고 있는 해당 운영자에게, 영상 삭제와
채널 운영 중지를 정중히 요청드립니다.
-
'LET IT 비'의 공식 채널은 아래와 같습니다.

네이버TV _ Rain(정지훈)
V LIVE _ Rain(정지훈)
유튜브 _ OOTV(오오티비)
유튜브 _ RAIN's Official Channel

#정지훈 #Jungjihoon
#비 #Rain @rain_oppa
#써브라임아티스트에이전시
#sublimeartistagency #saa




sublimeartist

[정지훈]

틱톡틱톡🧐
틱톡에서 공개된 비의 멋진 댄스 영상🕺

#정지훈 #JUNGJIHOON #비 #RAIN
#써브라임아티스트에이전시
#sublimeartistagency #saa

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése