Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2019.05.12.

VASÁRNAP / SUNDAY




MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?




A NAP HÍREI ÉS TUDÓSÍTÁSAI (áttekintés):







jejecoya7

北京奥林匹克公园 Beijing Olympic Green


옛다 #비 #중국공연 4일차 드디어 매번 마주쳤던 비와 기념사진 얘들아... 공연 때 이렇게 좀 웃지? #😈 한국사람이예요? 하더니 바로 사진 찍자고 선뜻 먼저 얘기해준 #글로벌스타 #👍 비는 데뷔때부터 나의 이상형이었지만.. #연예인 앞에서 선생님이고 뭐고 없이 밀치고 그에게 달려가는 사랑스런 나의 #제자들 .. 사진 안줄거야 그대신 태그는 해주마 #😏 봉 어째 ㅠ 하필 오늘이었어 오늘 #성룡 도 봐쪄 ㅎㅎ 옛다 사진 이제 시진핑이랑만 찍으면 되는건가..

 #daily #china #asian #culture#carnival #rain





💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦



Instagram story

VIDEO





💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦


Ramona__


rain阿啊阿啊阿啊!小肚子太可爱啦!

#rain# 2北京·鸟巢(国家体育场) LRamona__的微博视频 ​​​​


VIDEO



💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦



然瑾張


这也太开心了 2北京·鸟巢(国家体育场) ​​​​







VIDEO





































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése