Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

Rain nyilatkozataiból (2014.09.15.)



Egy gyűjtemény következik a My Lovely Girl forgatásán rendezett fogadáson és a sajtótájékoztatón Rain által mondottakból.



Rain megköszönte a Cloudoknak a fogadást, amelyet a My Lovely Girl szereplői és stábja számára szerveztek 2014. szeptember 14-én:




"Nagyon hálás vagyok a rajongóknak, akik erről a nagyszerű vacsoráról gondoskodtak. A My Lovely Girl Hyun-wookjának szerepében nagyon jó színészi alakítást fogok nyújtani. Kérem, hogy várják az első adást."

Forrás: 
http://memo-rain.ning.com/profiles/blogs/15-sep-14-mwave-rain-s-fans-gift-my-lovely-girl-filming-site-with
http://memo-rain.ning.com/profiles/blogs/15-sep-14-mwave-rain-s-fans-gift-my-lovely-girl-filming-site-with




A szeptember 15-i sajtótájékoztatón elhangzottakból:




"A My Lovely Girl az első projekt, amelyben négy év elteltével részt veszek. Végnélküli olvasás és válogatás után a My Lovely Girl mellett döntöttem." 

"Azért választottam ezt, mert szerettem volna egy meseszerű drámában játszani, amíg még a korai harmincas éveimben járok. Ez olyan dráma, amelyet az egész család megnézhet."

"A szerepem egy férfié, egy ügynökség CEO-ját fogom játszani, aki új tehetségeket keres, és végül Yoon SeNát veszi védelmébe, segítve őt a különböző akadályokon át."

http://memo-rain.ning.com/profiles/blogs/15-sep-14-mwave-rain-chose-my-lovely-girl-because-he-wanted-to-be



A sajtót nagyon izgatta, hogy Rain és Krystal, akik között 12 év korkülönbség van, hogyan tudnak együtt dolgozni.

"Annyira jó az együttműködés közöttünk, hogy az a 12 éves korkülönbséget teljesen felejthetővé teszi."
"
Soo-jung (Krystal) egy fiatal művész a színpadon, valaki, akit mint idősebb kollégája és mint rajongója is kedvelek. Ugyan 12 évnyi különbség van közöttünk, de ez teljesen észrevehetetlen. Azt hiszem, hogy hasonló a gondolkodásmódunk."

http://memo-rain.ning.com/profiles/blogs/15-sep-14-koreaherald-rain-cannot-feel-12-year-age-gap-with-kryst



Rain azt mondta, hogy szeretné összetörni a televíziós hírességekről alkotott rózsás illúziókat az SBS új romantikus komédiája, a My Lovely Girl útján, megmutatva azokat a színfalak mögötti tapasztalatokat, amelyeken a hírességek átmennek.

Tizenkét év tapasztalattal a háta mögött az énekes-hollywoodi színész arról beszélt, hogy a dráma sok mindent reálisan megmutat a rejtett valóságból, mint például azokat a szívszorító nehézségeket, amelyeken a kezdő hírességeknek kell átmenniük, valamint a zenészek és a főnökeik közötti kapcsolatok fokozatos megromlását.

"Úgy vélem, hogy ezt a drámát sok fiatal aspiráns találná hasznosnak." - mondta. "Én is átéltem már ilyesmiket a főnökömmel - de személy szerint nem állok hadilábon Jin-younggal [JYP]." - mondta kedélyesen a koreai szívtipró, ami a közönséget nevetésre fakasztotta.

http://memo-rain.ning.com/profiles/blogs/15-sep-14-koreaherald-rain-seeks-to-break-rosy-illusions-about-ce











"Krystal az ifjabb pályatársam, így ő egy olyan művész, akit idősebbként és rajongóként is kedvelek."

"A színészeknek időre van szükségük, hogy levetkőzzék az idegességüket és közelebb kerüljenek egymáshoz, ezért egybegyűjtöttem az összes szereplőt. És attól kezdve már közel álltunk egymáshoz. Krystal úgy fordul felém, mint egy idősebb testvérhez."

"Körülbelül tizenkét év van közöttünk, és első alkalommal játszom valakivel, akivel ilyen nagy a korkülönbség. De ő egyáltalán nem tűnik egy olyan fiatal embernek, és nagyon okos. Azt hiszem, hogy a gondolatvilága hasonló az enyémhez. Hasonló a mentalitásunk és jó a kapcsolatunk. És mindenekfölött, hálás vagyok, hogy hallgat rám és megfogadja amit mondok."

"Ami meglepett engem, az, hogy mennyire természetesen játszik. Amikor tévét nézel, azonnal meglátod, hogy 'Ah, ő tényleg színészkedik' vagy hogy 'ő természetes'. Nem tudom, hogy Krystal tanulmányozta-e Sena karakterét vagy természeténél fogva ártatlan, de a hangszíne és a beszédmódja olyan természetes, mint a sajátja. Nem győzöm dicsérni őt."

Krystal így válaszolt: "Ő igazán különös gondot fordít rám. Ha kérdezek valamit, nagyon részletesen válaszol, és ha fáradt vagyok, akkor odajön és szórakoztat. Tényleg nem érzem az életkori különbséget. Az ízlésünk és a gondolkodásunk nagyon hasonló. Örülök, hogy jól illeszkedünk egymáshoz."

http://memo-rain.ning.com/profiles/blogs/15-sep-14-mwave-rain-and-f-x-krystal-don-t-feel-the-age-gap-becau


"Tudom, hogy vannak aggályok. Azonban Krystal ezzel a darabbal meg fogja erősíteni a pozícióját a huszonéves színésznők között. L és Hyeryung szintén jól játszik."

"Én egy énekesből lett színész vagyok. Ha nem játszol jól, akkor természetesen kritizálni fognak, de az is meglehet, hogy sikeres leszel, és élvezed a szórakoztatóipar szinergikus hatását."

"A munkakörülmények nagyon nyugodtak. Régebben én voltam az, aki sodródott az árral, de ma már a fogadó oldalon vagyok. A forgatáson nagyszerű a hangulat. Mivel négy év eltelt [az utolsó dráma forgatása óta], visszamegyek az alapokhoz. Hangsúlyozást és kiejtést gyakoroltam két-három hónapig. Keményen tanultam."

http://memo-rain.ning.com/profiles/blogs/15-sep-14-soompi-rain-i-understand-the-concerns-over-the-idol-cas










Fordította: Harudo11






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése